8. jul. 2012

Ugens bedste Tweets. Tweetologi plagieret fra Doktor Juhler


Så er ugens bedste tweets klar. Husk at kigge på twitologi.dk for originalen

Farlige stoffer på #rf12.. Nyttig info! Vi ved jo alle at normale stoffer er harmløse..

Et stakkels menneske har lige spurgt mig om vej. Gad vide hvor hun ender.

Er blevet så skoldet, så fuld og så sulten.
Det tweet opsummerer Roskilde Festival meget godt.

Berlingske sælger nu forsiderne fra den dag man blev født. Jeg vil dog helst glemme "Sønderjysk dreng født med mutantpenis" overskriften.
Classy på så mange niveauer (Ja han er fra Sønderjylland).

Aab er ligesom da Brandon tager Emily tilbage. Børge Bach ansat i Aab igen. #sldk #90210

José Manuel Barroso, der lytter til Morten Messerschmidts shame on you-tale til Helle Thorning http://pic.twitter.com/eWhIzNau
Da jeg var knægt fik jeg altid af vide at jeg skulle behandle andre mennesker med respekt. Den tid er vist forbi.

Er det et krav, at man i n t e t ved om produkterne, for at blive ansat her? #ELgiganten

My conclusion on De Guchts (Commissioner) anatomy after the debate. He has two mouths and zero ears. #acta

Hvordan ind i Helv... kan det være tophistorie i #TV2 #Nyhederne at der ryges hash på #rf12? Og åh gud: Karina Lorentzen! #wearealldoomed

En mand jog os væk, for det var hans badebro. Han rundede af med '..nu har jeg nok en højere uddannelse end dig':) #superargument #

NOOOOOO, the CERN lady is using Comic Sans on her slides :(. Screw the Higgs Boson this is a catastrophe

And then all of Twitter went from: "OMGOMGOMGOMG #Higgs" to "OMGOMGOMGOMGOM Comic Sans"… >_<
One does not simply use Comic Sans…

Svigerinde har lige spurgt om dem bagerst i felten egentlig cykler for sjov #facepalm #tdfdk

Skandale! Spotify har ikke de tyske udgaver af Kraftwerks numre, kun de væmmelige engelske!
Ja det er sgu for dårligt at noget man får gratis ikke er perfekt.

Mit æble er lavet i samarbejde med naturen. Det står selv på pakken.

Hey, dig der checker ind på Facebook. Hvor prætentiøst er det at kalde #Mediebyen for "Backstage at Roskilde Festival"?
Hmm jeg troede at alle 2000 ”journalister” til RF12 gjorde det? Glastonbury Festival klarer sig med 300 mediefolk. DR sender 150 folk til RF12 i år.

Tillod mig selv at købe et dameblad igår fortrød bittert at have brugt 50kr på en omgang lort. Hvad er det lige de "journalister" har gang i
Endnu et hug til journalisterne...

Så er Vesterbro igen støvsuget for jyske, fuldskæg, med bløde hatte og tattos. Thank You Roskilde.

Mig: Er du tørstig? Den 8-årige: Jeg er da ikke en træt sten. Min far: Hahaha, en træske.
Jydsk....ikke engang jyderne selv forstår det.

Jeg kan fandme da ikke sove når sengen kører formel 1

Skide tak #TDC Ingen datadækning på festivalpladsen #rf12 Ingen 3G, ikke engang Edge, ikke engang røvhulsikonet, bare ingenting...
Sådan var det også i 1990! Nåe nej..

My Mom is a great travel agent if you're looking to take a Guilt Trip down Memory Lane.

Folk, der er nødt til at påpege ironien i deres egne udsagn skal skydes (ironi kan forekomme).
Truly a mindfuck.

Congratulations @jonnymarray and @freddienielsen. You can always rely on a Scouser to deliver on the big stage.

They say one in every four men is gay, so there must be one in my group of friends... I hope it's Michael, he's super cute.

Med 3/6 til Bruce har Treo givet fædrene til de Bieber-fans, der sendte ham dødstrusler, undskyldningen for at køre dem til EBs redaktion.


1 kommentarer:

Send en kommentar