15. jul. 2012

Tweetologi uge et eller andet


Ugens bedste Tweets. Et koncept planket fra twitologi.dk

Uden tvivl Danmarks sjoveste tweetkompilation.

Sommernætter på stenbroen. Vinduer på vid gab. Der er et djævelsk ekko i baggården. Det er umuligt at bestemme, hvem det er, der boller.

Hører tit "Hvis du vil holde længere i sengen, skal du tænke på bedstemødre og Holocaust". Desværre er det tit sådan, min rejsning begynder.

Nej nej. Det er ikke overdrevet. Den slags overskrifter kan aldrig sidde for løst. http://pic.twitter.com
/omrxurjB

Tog hvidt tøj på i dag. Har spildt hele dagen som ALDRIG før. Smukt.


"Her har vi så de nyrenoverede værelser. De er renoveret i '81." #Hammerslag
Jylland i en nøddeskal.

Come on summer, don't be an asshole!

Dagens lille #undren - i morgen har Karsten Nonbo rund fødselsdag, gad vide hvad han ønsker sig? Et futtog måske?

Åbenbart ikke alle katte der ville vælge whiskas… #tigerspisermand #tigermad

Tigere er farlige for mennesker og de ryger hash på Roskilde. Jeg siger dig.

Kære Kelloggs så kan i sgu da se hvor farligt det er når nogen vækker en tiger! #zoo #toosoon

Jeg er i chok efter at Youtube lige smed tre Linie 3 clips i min recommended stream #thehorror #jegergammelnu

Må sige at det her er nyheder der virkelig kan bruges: " Det Skal Du Gøre Hvis du Møder En Tiger" : http://ekstrabladet.dk/112/article1790626.ece

Hvorfor sætte et 'børn i bilen' klistermærke på en berlingo? Det må da være dobbeltkonfekt

Suarez racismestraffet i England for at sige 'negrito', Terry racismefrikendt for at råbe 'f****** black c***'. Vildt! #Hypocracy

Kirkeklokker = Religiøs Spam.

Forskellen på at være i 20'erne og i 30'erne er, at jeg ikke længere er bange for varulve, når jeg cykler hjem i mørket. #Lineibyen

Folk, der kysser deres hunde på munden. Hyyyydr. Wøøøøørdd. Åhhhh.

Rolf holder sig elegant ude af den delikate snak om doping: "Se nogle fantastiske cykelveje, arrjj!" #tdfdk

I sort of love seeing girls in Hijab over skin-tight designer jeans with major camel toe. London: never change.

Noget af det ondeste man kan gøre, er at vise sin Instagram stream til folk fra 3. Verden

Nå, men når der er så stor utilfredshed med Live fra Bremen, syns jeg egl alle bør være EnhL taknemmelige for dagens underholdning i #dkpol.

0 kommentarer:

Send en kommentar