24. jun. 2012

Tweetologi Ugens bedste tweets uge 25

Hver eneste gang, en eller anden får en god ide, går der ikke særlig lang tid før en eller anden jackass kopierer ideen og prøver at score profitten/æren. (brevguld/Guldadam anyone?).

Jonas Juhler opfandt Twitologi, her er et billigt plagiat, en billig kinøjserkopi. 


Jeg giver jer Tweetologi uge 25



Jeg burde have en Twitter til alle negative kommentarer. Har så småt sparet nok skuffelse over mine medmennesker sammen til et standup-show.

Jeg smager ofte lidt på frokosten (en ekstra gang i halsen), når folk RT'er komplimenter, de har fået.
Det er ikke kun firmaer, der gør det.

"Gense da Rodney King fik tæsk af politiet." Han er lige død. Stay classy, EB.

Dejligt at se en lidt mere journalistisk vinkel på "løftebruds-sagen". De har jo lavet research http://bit.ly/KNzW2m #dkpol
Måske ser vi en trend her? Research i stedet for vilde overskrifter og historier man selv finder på? Nah

Det øjeblik, hvor du sidder med hele hånden nede i bh'en og klør svedig venstrepat, og tænker, at det nok er meget godt at du bor alene...

Sagde Mads Junker lige at vi må gi' og ta' i begge ender? #lummertweet #emdk

"Gratis kaffeordning" in a job ad - very suspicious. Sort of like offering "electricity". Job search continues, skipping this one. :)

 Telegram fra Lars: "STYR JER STOP FØRST ER I SURE OVER JEG TAGER TIL RIO OG SÅ ER I SURE OVER JEG IKKE ER I RIO STOP TAG JER SAMMEN" #dkpol
Måske tog han fejl af flyene?

Nyt fra Nephew? “Michigan ligger i Rio.”

Tror der er en måldommer, der ville ønske, at han kunne gøre sig #smalsomsimonbuskpoulsen lige omkring nu...

2065 likes på at du ligger smadret i en hospitalsseng. Poor Bastard! #tonyhawk

@chulu Når #smsmodellen sendt tilbage, hvor den kommer fra, vil jeg vente spændt på brevduemodellen, kratluskermodellen, signalflagsmodellen osv...

Nå, så har Tina fra min folkeskole fået lavet nye bryster...det strammer åbenbart lidt. Hvad skulle man gøre uden facebook?

Efter 5 timers top-crazy skattegyser i #dkpol møder jeg min nabo på gaden. - Nå, så blev det tørvejr, sagde han.
Alle taler om vejret, ingen gør noget ved det (Justin Bieber) – Nej det var Storm P.

I går aftes lavede regeringen nok det første rigtige skaktræk. @Enhedslisten er på sidesporet, ja, men taktisk og politisk vandt SSFR over V

De fattige er så sure. For tidligt?

Selv Paradise Amalie bliver helt misundelig på Faxe, som er fodboldsportens nye ordekvilibrist.... #emdk
Der er en grund til at Faxe aldrig blev student.

Så er man igen på stadion for at se junior og de andre U15 drenge. I silende regnvejr og 11 grader. Jeg er en god mor.

0 kommentarer:

Send en kommentar