23. jun. 2012

sådan bekæmper du stankelben

Nu er det atter sæson for stankelben. Et af de farligste insekter overhovedet, de kan flyve og er kendt for at rive folks lemmer af ved torsoen.

Jeg har løsningen her. Eller der er faktisk flere løsninger imod stankelben.

Sådan bekæmper du stankelben.

1 Sæt ild til huset. Alt er bedre med ild, ild er pænt og godt til at rydde op med. Når huset er brændt ned er stankelbenet væk, en hurtig løsning.

2 Drukn stankelbenet, (Fra wordfeud har vi jo lært at drukn er et ord). Tænd alle vandhaner og kom tape for vinduer og døre, når huset er fyldt med vand, drukner stankelbenet.

3 Rul en avis sammen og klæd dig nøgen, alle ved at stankelben bliver forvirret af nøgenhed, herefter skal du stille dig hen foran vinduet en times tid, med avisen imens du visualiserer at du basker stankelbenet. Husk at tænde alt lyset først så du kan se. Sidste step, kvas det med en avis.

4 Flyt! Sælg din bopæl og flyt til et hjem uden stankelben.

Det var fire hurtige metoder, herfra tages intet ansvar for eventuelle følgeskader.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Drukn er et ord på linje med åbn, slagt og spis. Imperativ.

Anonym sagde ...

Jeg forstår dig! Det har altid været en gåde for mig, hvorfor de væmmelige dyr altid skal flyve ind i een, det er lige meget hvor man befinder sig, så skal de nok finde een.

Uden Relevans sagde ...

1 Jeg ved det godt.

2 Det er et utroligt fact, ligesom at der altid er en sort sok, blandt det hvide vasketøj.

undskyldmig sagde ...

Gode råd, tak.

Jeg plejer altid at steppe rundt på tåspidserne, mens jeg basker vildt med armene og laver hvinene lyde.

Never seems to work, anyway... :-/

Send en kommentar