17. jun. 2012

Plagiatet Tweetologi uge 24

Hver eneste gang, en eller anden får en god ide, går der ikke særlig lang tid før en eller anden jackass kopierer ideen og prøver at score profitten/æren. (brevguld anyone?).

Jonas Juhler opfandt Twitologi, men den kære mand, følger kun et fåtal personer. Uge efter uge ser jeg geniale tweets, som den gode Jonas ikke får set og derfor ikke får taget med.

Tag derfor godt imod, frit kopieret efter hr Hansen. Husk at se på www.Twitologi.dk hvor originalen huserer.

Tweetologi uge 24.



Elsker at bytte rundt på tingene. Eksempelvis ved at køre forbi en mand, der går alene, rulle vinduet ned og råbe Fisse.

Troll quotes 101. http://rv.gs/r/uv098
Ak ja, hvad der var dit er nu mit. Ordsprog, citater, vise ord. Bieber og Gaga skrev dem alle.

Var klar til at bestille, men opgav at få betjening på Café Fokus v. Nørreport. Pigerne have for travlt med at fnise og sms'e.
You get what you pay for. Betal dine ansatte, så de gider gøre en indsats.

Nogen der vil forklare @kobenhavnpoliti at brune mennesker også kan være læger? http://bit.ly/KYuNIw
Det korte svar er nok ”nej”.

Glemte at tweete da jeg tog til træning tidligere. Så er træningen spild af tid.
Bare rolig, du kan stadig nå at redde den med et par Instagrams af maskinen der har talt.

@emme: I'm hiring! Seniorrådgiver, mobil/social media: http://bit.ly/KMkYxV” --> Første opslag i år som ikke er studentermedhjælp! God stil
Det er nemlig god stil i en tid hvor ubetalte praktikanter har kronede dage alle vegne.

BT: "Undgå at kræften ødelægger sexlivet". Læs den for 12 kr. For hvis man ikke kan tjene penge på råd til kræftsyge, hvorfor så ha en avis?
Its all about the money...
  •  

.@Staghoj Hvis der er gulvtæpper i Brøndby, må de snart have nogle kæmpestore buler, så meget PB fejer ind under dem. #sldk #BIF
Man skal ikke slå på nogen der ligger ned, så ingen spydig kommentar til den.

At være direktør i Brøndby, er det tætteste man kommer på jobbet som rodeorytter. #brøndby #sldk

17.599 kr for den billigste Mac Book Pro Retina. 599 kr dyrere end min forrige bil, som var en Citroen ZX fra '91 og kørte i tre år.

Hvis nu en polak kører solo, er han så en monopol?
Retweeted by Julie Mørkeberg

Det sjoveste billede, du kommer til at se denne uge. http://pic.twitter.com/Li38CIvr
True Dat

Jeg har nippet jordbær og drysset dem med sukker, men ikke postet det på instagram. Så har jeg overhovedet gjort det?
Svaret er naturligvis nej. AL din føde skal på Instagram.

Så kommer det vel til at fremstå som nybygget? - "Hammershus restaureres for 92,5 millioner" http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/06/14/0614101152.htm
Høhø Onkel-humor fra Tveskov


Fornemmer der er lagt op til en seriøs omgang ananas i egen juice med alle journalister og politikere samlet på en lille ø #rundhyl #dkpol
Det mest selvfede folkefærd er journalister, og folk på Twitter. Kombiner de to ting og du har episke proportioner.

Når ens lår- og røvmuskler gør så ondt fra træningen i går, at man må stå af cyklen på vej til arbejde og hoppe på en bus #UdeAfForm #ØmRøv
Et mashup af ”Se mig jeg træner” og ”det er synd for mig” i samme tweet. Pure class.

Nogen gange sætter jeg Spotify på "private session". Det er fordi jeg af og til hører virkelig crappy musik.
Det gør vi alle sammen, Shubidua her den anden dag for mit vedkommende.

Er jeg den eneste der ikke ved, hvad Folkemødet går ud på, gør godt for og hvorfor alle tweeter om det? Og egentlig er ret ligeglad? #fmdk
Det er vist noget med det der ”demokrati”.

Ringede lige op til min far med FaceTime. Til min store overraskelse opdagede jeg at menneskets øregang er utrolig dyb. #fail

Øv øv øv, så er der 364 dage, 23 timer og 54 minutter til næste #lemansdk starter :-(
Glasset er halvt fuldt, i stykker og på vej til at vælte.

Både herre- og kvindelandsholdet har netop nailet guld ved VM i bordfodbold. Awesomeness!
Ak ja der er en årsag til at man bliver revet rundt indimellem.

Polen er ude af EM. Landets borgere er i chock og sorg #emdk http://pic.twitter.com/i4EaMPHX

OH i dommerteltet til DM i Grill: "Jeg er sq kødskæv nu." #fedeord









1 kommentarer:

Send en kommentar