7. jun. 2012

Er det egenligt så smart?

En eller anden smart reklame M/K har på et tidspunkt tænkt. "lad os give folket hvad de vil have! ( nej ikke øl fjas og hornmusik) gratis ting! Folk vil have gratis ting.

Når de tegner et 12 måneders fitnessabonnement (som de aldrig får brugt) så skal de sgu have en taske!

Så derfor kan du se så mange mennesker tåge rundt med tasker fra fitnessfirmaer.

MEN tænker man lidt videre, må man jo indse at en temmelig stor del af befolkningen er overvægtige, det er derfor de vil træne.

Er det så smart at have flere tusinde 100kilos bangers rendende rundt med fitnesstasker når alle kan se at det ikke har virket (endnu)???

Jeg spørger bare.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Åhh, det MÅ være mig, du har set, for jeg tågede rundt med min taske tidligere på dagen. Var jeg i det mindste en smule respektabel? ;)

(Jeg er træt, jeg har drukket hvidvin, jeg synes det er hylende morsomt!)

Uden Relevans sagde ...

Jeg grinede også :)

Send en kommentar