15. jun. 2012

Alle hader Justin Bieber eller hvad?

I dag lærte jeg noget nyt.

Der findes noget der hedder "Boybelieber" Det er en dreng, der godt kan lide Justin Bieber. Normalt kalder hans fans sig Beliebers, disse fans og der er 23 millioner af dem, er stort set alle sammen på Twitter, hvor de skriver tweets som "Good morning Justin". Dermed bliver de ord trending topic, så den kære Canadiske dreng kan se at han er et trending topic.

23 millioner fans, tænk på det. Hvilken magtfaktor det er, hvis de kunne stemme altså. 23 millioner marionetter, der bare gør hvad man siger.

Thomas Treo fra Ekstra Bladet får nu dødstrusler fordi han gav Biebers nye plade 1 stjerne.

Personligt synes jeg det er meget sødt, jeg har aldrig hørt et eneste nummer med knægten, så det er svært at hade ham for sin musik. Det er vel heller ikke hans skyld at nogle af hans fans er så rabiate at de truer folk med at slå dem ihjel.

Så eh godt gået Justin!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Biebs 4 ever

Anonym sagde ...

Belieber Til jeg dør. <3 <3

Anonym sagde ...

Fuck Thomas treo!!

SourPuss sagde ...

looool = jeg skriger seriøst så højt af grin lige nu, så underboen snart ringer efter en blå vogn og røde papirer!

Treo var forresten alt for flink med den ene stjerne.

Vær kun glad for at du ikke har ødelagt dine øregange med Bieber, Morfar. Her i huset er børnene heldigvis så fornuftige, at de ikke lader sig hjernevaske af hverken Bieber eller Seebach.

Glæder mig dog til den dag det går op for de kære Beliebers, at Bieber ikke er andet end en marionet og de selv er lemminger/får :)

wildskud sagde ...

Hvorfor skulle den slags massehysteri være anderledes end alle andre former for massehysteri ?

Det er SWAN der står bag..... jeg kan mærke det.

Uden Relevans sagde ...

SP: Hvis jeg havde børn, ville jeg garanteret have hørt ham nu.

SWAN? ??

wildskud sagde ...

Mine unger hører Iron Maiden og Queen m.v.

Og jeg noterer mig, at heller ikke du har set The Phantom of The Paradise. (den kan vist ses i en støvet version med dårlig lyd, hakket ned i ti stykker på Youtube)

SourPuss sagde ...

Hvor der er vilje, er der vej Morfar - ergo hører børnene det musik de opflaskes med (alt imens man som forældre fejer skidtet væk fra døren og forklarer børnene forskellen på musik og larm).

Send en kommentar