12. maj 2012

Your guess is as good as mine.

En af mine bekendte arbejder i en kiosk, eller...han er der, anyway han får indimellem et eller to af de kulørte magaziner med hjem.

Forleden dag rakte han mig et eksemplar af Penge og privatøkonomi. Et magasin for dem med penge.

Helt klart jeg er ude af målgruppen der.

Under aktiesektionen, anbefalede de en del aktier, lad os for sjov se hvilke og hvordan det er gået.

NKT Køb køb køb! Den er så faldet 50 point siden.

Novo køb køb køb! Den er så faldet også.

Cimber! køb køb køb, de er så gået konkurs.

Skal vi bare sige at de heller ikke ved en skid derinde?

3 kommentarer:

wildskud sagde ...

Jeg vil mene at der er god grund til at tro, at de ved ALT derinde..... Anbefalede de i øvrigt at sælge noget ? Nej vel ?.... Nu ved du hvem der udgiver dét blad ;o)

Uden Relevans sagde ...

Kan man også sælge aktier? Det tror jeg ikke de tænker på hos P&P

Jonas sagde ...

Godt grin, intet mindre!
Nu læser jeg ikke selv det magasin, men det der er vel en god indikator på, at jeg nok bør undlade det - hvis altså jeg vel at mærke vil spare mine penge.

Send en kommentar