10. maj 2012

Walk of shame af episke proportioner

Walk of shame, den gang et kvindemenneske går/vakler i høje hæle med bollehår og udtværet makeup efter fuldskabssex med fremmed mand.

Den her historie kommer fra en af mine bekendte, han har den selv fra en af sin kokainsniffende bekendte, jeg tror det er en vandrehistorie, men ihvert fald, her kommer en episk walk of shame historien.

Det var formiddag og (lad os kalde ham Axel) Axel var lige vågnet ved at den her ukendte blondine lå og kiggede på ham, (ja man kan vågne af den slags). Hans hoved dundrede og ud fra den klistrede tilstand hans mellemgulv befandt sig i kunne han hurtigt regne ud at der havde foregået en form for parring i nattens løb.

Kvinden var en udpræget twobagger, så det gjaldt bare om at få hende ud af døren i en fart. Axel sagde til hende.

"Henter du morgenmad? 

Hun svarede, "Ok! Hvad skal du have?".


"Bare fire tebirkes."


"Ikke andet? Kun fire tebirkes?"

"Ja, rundstykker kan jo ikke komme ind af brevsprækken."

Ouch!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Haha

Lotte SA sagde ...

Det plejer at være hindbærsnitter....

Uden Relevans sagde ...

Ah det er en vandrehistorie så?

B sagde ...

For ond til at være sjov, efter min mening..

Den lille sorte bog sagde ...

Epic! Har indtil flere gange lavet den omvendte, hvor jeg er stukket af inden han nåede en morgen-omgang. "Øhm, så er det jeg har en aftale her kl... om lidt. Vi ses." Ja, sex kan faktisk være så dårligt.

Anne Lotte sagde ...

Jeg har også hørt den med hindbærsnitter. Totalt vandrehistorie!

Uden Relevans sagde ...

Jeg skal med andre ord købe mig nogle nye bekendte.

fasterfis sagde ...

Det er jo bare en gammel vits..

Anonym sagde ...

Måtte google twobagger... glimrende vandrehistorie (hindbærsnitter sætter lige den ekstra kant), men hvis man i fuldskab knalder en der er SÅ grim....så bør man nok bare holde sig fra sprutten ;o)
Noget helt andet er det med den dårlige sex - den kunne man ikke se på forhånd, og så er det fandeme i orden at stikke af!

Lise

Send en kommentar