18. maj 2012

Familien fra Bryggen

Ved en næsten fatal fejl kom jeg til at slå over på tvprogrammet "Familien fra Bryggen" da jeg ledte efter polkafinalen aka pokalfinalen.

Jeg må indrømme at jeg blev hængende til mine hjerneceller en efter en begyndte at begå selvmord, jeg kunne mærke følelsesløsheden overmande min krop imens jeg langsomt men sikkert blev dummere af at se Linse Kessler og hendes enorme talende patter, (De er det eneste der filmes når hun siger noget i programmet).

Til sidst lykkedes det mig at falde forover ned på remoten, så der blev skiftet kanal.

Hvordan kan det være interessant for nogen, hvad den familie render rundt og laver?

Jamen svar mig dog!

5 kommentarer:

Trix sagde ...

Læste Pokalfinalen aka pokalfinalen tre gange, før min læsefejl gik op for mig. Nåede ikke videre.

Fruen i Midten sagde ...

Ved ikke. Måske er det bare ikke alle, der er så heldige, at deres døende hjerneceller udvikler spasmer, som får dem til at dejse ned over fjernbetjeningen?

Rødhætte. sagde ...

Haha...polkafinale. :D

Jamen, det værste er da ikke Linse og hendes abnorme vulkanudbrud på brystkassen. Det værste er da Lebbe Lone.

Anonym sagde ...

Som de siger i en Fullraid reklame, så er det er rart at se på folk der er 'dummere' end selv for at hæve sig over deres niveau. Den er ikke længere. Holder du det der imod op mod andre populære udsendelser som Paradise Hotel og lignende, så er der ingen intriger eller hjemsendelser hos Linse.

Lise

TR sagde ...

Og svar skal du få:
Jeg tror, og håber, at det kan være interessant fordi Linse er en fordomspunktering... Desværre fanger det som oftest ikke de som trænger det mest - men det er jo en helt anden snak.
Derudover kræver det nok også at man er i stand til at se det mindst indlysende. Og ja; det er også en helt anden snak ;-)

Send en kommentar