3. maj 2012

En spøjs influenza

En af mine medstuderende har på det seneste misset en del timer. Jeg er jo klar over at man har ansvar for egen læring, men hørte lige hendes veninde om hun var ok.

"Ja det er vist bare influenza".Var svaret. Hvilket jo kan ske for alle.

Her forleden var hun så tilbage, den manglende studine. Det er jo temmeligt lunt i vejret nu, så dan hun smed sin striktrøje kunne jeg så konstatere at under influenzaen var hendes bryster vokset fra en B til en D skål (ja jeg er fjernkender).

En spøjs influenza, lad os håbe den smitter.

2 kommentarer:

Gowings sagde ...

Hatten af for dine fjernkender-evner. Jeg tilslutter mig forventningerne til en omsiggribende epidemi - men en kønspecifik én af slagsen, tak.

Uden Relevans sagde ...

Jo naturligvis og tak!

Send en kommentar