1. apr. 2012

Om at passe sit job og at gå på sit job.

Her i ejendommen har vi en vicevært, hans primære funktion er at slå græs klokken syv om morgenen om sommeren samt at feje sne klokken fem om morgenen om vinteren.

Ud over en doven vicevært har vi også et motionscenter. Inden du nu ser små lækre fitnesspiger i alt for lidt tøj foran dig, så skal jeg lige stoppe dig. Der er tre maskiner og så trangt at man ikke kan være mere end tre personer i "centeret" samtidig.

Forleden dag, da jeg satte mit overvågnings...eh da jeg tilfældigvis var dernede var løbebåndet gået i stykker.

Dette meldte jeg til hin vicevært. Der lovede "Jeg kigger på det med det samme".

Her kommer det så ind med at passe sit job eller om man bare er der.

Viceværtens løsning på problemet?

Han satte en seddel på maskinen med ordet "DEFEKT".


Sådan! Godt klaret Benny Vicevært.


5 kommentarer:

Slyngel sagde ...

Haha kanon......
Men han gjorde jo hvad han havde lovet "Jeg kigger på det med det samme" - altså med mindre at han var derinde, med lukkede øjne......
Han havde måske travlt med at forberede sig til næste snefald og havde ikke lige tid.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Han burde være skolelærer... Der ville han også få forberedelsestid!

Rødhætte. sagde ...

Haha...fantastisk. :D

wildskud sagde ...

Jeg skal SÅ meget være vicevært i mit næste liv.
Så skal jeg have mit eget lille rum nede i den bageste ende af cykelkælderen, med en grøn penselmalet dør. Inde bag den dør skal jeg være optaget af enormt vigtige opgaver, som kun jeg kender til omfanget af.

Der skal ikke være andet i det rum, end en kaffemaskine, en drømmeseng og en allerhelvedes stor stak Anders And-blade.

Uden Relevans sagde ...

sådan Wildskud.

Send en kommentar