30. apr. 2012

Mig og andre superhelte

I dag var jeg i en Netto, hvilket næppe kommer bag på nogen, da jeg er fattig som en kirkerotte. Dog er Netto ikke billige med alt, dertil har vi Aldi.

Anyway, på vej ind i butikken ser jeg to perler eh... indvandrerdrenge komme løbende ud, med en kurv fuld af varer, de kaster sig op på to cykler og er over alle bjerge inden nogen kunne nå at sige kapitalistsvin.

Jeg tænkte lidt....ok de stjal sikkert fordi de havde brug for det, men der var jo cola i kurven, de var velklædte...måske behøvede de slet ikke at stjæle? .... Mærsk er jo en milliard business de går ikke konkurs fordi der mangler en kurv med varer.....tænke tænke, men til sidst gik jeg hen til en nettoslave og fortalte, hvad jeg havde set. Der var kamera over colaerne (Det er åbenbart noget mange stjæler?) så man havde helt sikkert video af de to.

Gjorde jeg det rigtige?

9 kommentarer:

Janni sagde ...

Ja det gjorde du. Intet værre end tyveri!

Slyngel sagde ...

Nej...Du skulle være fulgt efter dem - og skudt dem.

Slyngel sagde ...

"Gå efter benene"

Anonym sagde ...

Sjov blog, men det der med at smide om sig med engelske ord - det er så yesterday...

Anna. sagde ...

Ja, selvfølgelig. Det er en principsag, og ikke mens etisk korrekt.

Brownie sagde ...

Man kan jo ikke bruge sin dyrebare tid på bagateller efter min mening... og da slet ikke dén slags med 30 fætre de kan hidkalde hurtigere end du kan nå at sige røvsnaps-wollah.. med drys... ;)

(ved godt du er stor og stærk Mouf, meeeen)

Uden Relevans sagde ...

butikschefen sagde at det var sket før, men man havde ikke kunnet fange dem på video, fordi man ikke kendte tidspunktet de stjal på...

Anonym sagde ...

Ja du gjorde det rette.

/Lise

Det Forkromede Overblik sagde ...

Det var varmt... Cola er for alle;-D (klik)

Send en kommentar