22. apr. 2012

En forårsdag i Helvede

Jeg er glad for mine venner, samtidig er jeg også stor fan af deres børn, specielt når disse børn sover.

I går var jeg på visit i forstæderne, til lejligheden var der indsamlet fem børn, der alle var iført hvert deres elektroniske device, disse dimser kunne alle spille musik eller på anden måde frembringe støj.

Læg dertil at jeg havde hovedpine, kvalme, tømmermænd og var meget træt.

Seks timer, en forårsdag i Helvede. Aldrig har jeg været så glad for min sofa, som da jeg kom hjem.

Ah bliss...

3 kommentarer:

imangelafbedre sagde ...

Hahaha!

Vi har et nær-forbud mod legetøj, der kan sige lyde herhjemme - ellers kan vi simpelthen ikke holde det ud.

Men min dreng kan nu sagtens larme uden!

Anne Lotte sagde ...

Sådan har jeg det tit. Med mine egne børn ;-)

Uden Relevans sagde ...

Vi taler om karokemaskiner, spil og brandbiler...

Send en kommentar