13. mar. 2012

Så ehm er du snart færdig med de studier der?

Så ehm er du snart færdig med de studier der? Det er et af de spørgsmål jeg får oftest for tiden, ud over "whoa did you see the size of that chicken? (hvem kan gætte referencen)?

Svaret er Nej...det er jeg ikke, faktisk er jeg kun lige halvvejs, hvilket egentlig undrer mig, for de første to semestre var barnemad, tredje var hårdt som i meget hårdt, fjerde er sådan la la, jeg har syv timer om ugen, men problemet er at jeg lærer ikke noget.

Jeg skal skrive opgaver i fag, hvor jeg står tilbage efter undervisning og tænker..."dude wtf!".

For nyligt læste jeg en artikel om at vi før i tiden uddannede folk bredt, men nu uddanner man folk lige præcis nok til at de kan få og passe et arbejde. Det tror jeg egentlig passer meget godt på mit studie.

Forhåbentlig bliver det bedre i dag, når vi skal midtvejsevaluere for det kan ikke gå den anden vej.

Var du frustreret da du studerede?

4 kommentarer:

SourPuss sagde ...

Er !

imangelafbedre sagde ...

Er også!

Anonym sagde ...

Frustreret er ikke ordet! Og det var for 20 år siden, var godt klar over, det ikke bliver bedre overhovedet.

Anonym sagde ...

Ville have være frustreret, men det er 25 år siden og jeg var så ung og sprød, at jeg mest var der for festerne og de lækre fyre!
Men når jeg tænker tilbage på studietiden er det et regulært mirakel, at der kom noget brugbart ud af det. Det meste af det, jeg bruger i dag, har jeg så også lært i praksis, efter at jeg kom ud og begyndte at arbejde med faget.
Jette

Send en kommentar