17. mar. 2012

Netdating revisited

På den institution jeg frekventerer er der en del indsatte, der i øjeblikket er ved at skrive specialer. Er der en ting, jeg er sikker på her i livet ud over at Ellen Trane Nørby er en bitch, så er det at jeg aldrig skal skrive speciale.

At se de kære mennesker lave overspring på overspring er ... ehm... lidt synd og lidt sjov. Panikken breder sig, folk man aldrig har talt med indleder pludseligt samtaler som om man er best buddies since way back when folk stadig hørte Rasmus Seebach.

Her den anden dag, sad jeg i kantinen og hældte et par madder i gabet, da min næsten sidemand pludselig siger. "Har du en datingprofil?" Det kunne jeg jo kun sige nej til, hvorefter han begyndte at fortælle.

"Kvinder du! De vil allesammen det samme, gå lange ture, regn på ruden, fitness, have en mand med lang uddannelse, weekend ture til Berlin"

Hvor ved du det fra? spurgte jeg.

"Jeg er ved at skrive speciale om datingprofiler, som social konstruktion."

Se DER var et speciale, jeg god gad at læse og/eller skrive. Det ville da nærmest skrive sig selv.

I hunner er alle sammen ens på det punkt.

Er i ikke?

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ouch!

Lupo sagde ...

Nejda, morfar - Jeg skal til Sydfrankrig :D

*w*

SourPuss sagde ...

JO! Selvfølgelig :)

wildskud sagde ...

Vi kan altså hermed konkludere, at Lupe ikke har en datingprofil...

Uden Relevans sagde ...

Hvis man bruger absolut positivistisk falsifikation Ja.

wildskud sagde ...

Det er det nye sort. Syllogismer går aldrig af mode.

Send en kommentar