7. mar. 2012

Narkohandler dør, alle sørger

Heldigvis er en narkotikahandler blevet skudt. Vi kan alle juble over at en af samfundets værste fjender er afgået ved en ikke helt uventet død.

Nu er denne narkomanføder så ikke en helt almindelig pusher, eller han var ikke, for nu er han jo heldigvis død, denne narkosælger var leverandør til de kendte Jesper Dahl, aka Jokeren, Rigmor Navneforbud Zobel, og ikke mindst vores allesammens yndlingsnarkoman Liam O´C fra ÅÅrhus.

Jeg skjuler det nok skidt, det kommer nok som en overraskelse for jer, men jeg afskyr pushere og al deres væsen. En af mine venner omkom under tragiske omstændigheder pga narko.

Naturligvis er hele Danmark nu på fornavn med døde "Andreas" vores allesammens kendispusher, hvilket også undrer mig. Hvorfor er vi egentlig det?

Til sidst et spørgsmål. Hvis nu den kære LOC dukker op til pusherens begravelse vil TDC så trække ham fra deres nye kampagne?

3 kommentarer:

wildskud sagde ...

Stemmer på de røde
Ryger det grønne
sælger det hvide
Arbejder sort ~ selvgjort = velgjort.....

Mon de sørger hos Skandinavisk Tobakskompagni og de forenede bryggerier? -Eller Novo Nordisk?
Begræder de tabet af en god kollega eller hylder de bortfaldet af endnu en konkurrent?

Anonym sagde ...

Vidste ikke at vi var på fornavn med Andreas?? Jeg læser for lidt EB - vil hellere bruge min tid på dig moffe.

Lise

Anonym sagde ...

Fuldstændigt enig - kvalmende at læse kommentarerne fra de rige og berømte, der sørger, intet at sørge over, gerningsmanden fortjener en medaljer (havde det ikke været fordi, han nok har skudt en konkurrent). Må Andres ikke bliver den sidste.

Send en kommentar