4. mar. 2012

Jeg ku godt!

Jeg ku godt!

Det er en typisk bemærkning, jeg hørte en del på min tidligere arbejdsplads. Ordene blev typisk ytret ved synet af billeder som ovenstående. Typisk kom bemærkningen fra mandlige kollegaer, eller faktisk i 100% af tilfældene.

Her vil jeg så knytte en bemærkning til de tidligere kollegaer. For selv om du "Ku godt" overtales til at have sex med den unge smukke model, så tror jeg at chancerne for at hun så til din side om der så var ild i dit hår, virkelig er små.

End of rant.

2 kommentarer:

wildskud sagde ...

Meh.... til den der....
Tror bare jeg tænker "indeed Cap'n obvious" og lader det være op til tilfældet, hvem der falder for hvem. I princippet er det jo ikke meget anderledes, når det kommer dertil, end når paddehatten hænger en plakat med en Bugatti Veyron eller en Mustang Shellby GT500 op og siger det samme....

Moaning Myrtle sagde ...

Jeg plejer altid at sige at Ashton Kutchner heller ikke skulle løbe forgæves rundt om min seng flere gange, inden jeg spændte ben for ham.

Overdrivelsen fremmer forståelsen

Send en kommentar