11. mar. 2012

Glem alt om Wordfeud. Draw Something med tips!

Er du træt af at se snyd i Wordfeud? Træt af at en eller anden tilfældig klovn skriver det gode danske ord CHAT for 55 point som ved en åbenbaring?

Så frygt ikke, for nu er der kommet et spil, hvor man ikke kan snyde, hvor der ikke er nogle tips og tricks sider som i Wordfeud, ingen hjælp at hente inde på interwebs.

Spillet hedder Draw Something. Det gør hvad det siger på æsken, det handler om at tegne, din medspiller skal så gætte, hvad du har tegnet. Man spiller ikke imod nogen, men med dem.

Der er ingen Chat funktion, så man kan ikke score som i Wordfeud.

Det lyder banalt, men det er hylende sjovt.

Et tip til Draw Something brug små pile.

Eksempel følger.



Uden pilen havde man næppe gættet noget som helst.

Hvis du prøver Draw Something, så pas på, det er svært vanedannende.

and one last thing....be careful out there!

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for endnu et cool tip til spil.

superheltemor sagde ...

Men det er irriterende når modstandere ikke gider tegne, men bare skrive ordet, fordi de vil have points...

superheltemor sagde ...

Men det er irriterende når modstandere ikke gider tegne, men bare skrive ordet, fordi de vil have points...

Uden Relevans sagde ...

Har jeg også oplevet.

Anonym sagde ...

Hej. Jeg har en HTC mobil, og jeg vil rigtig gerne downloade spillet, men jeg kan ikke??
Andre af mine venner har også HTC og de kan ikke, er der nogle der ved hvad det kan skyldes?

Tak på forhånd§

Anonym sagde ...

lige en rettelse, mine andre venner som også har HTC kan godt! :-)

Uden Relevans sagde ...

Jeg ville opgradere telefonen, og så prøve igen?

Anonym sagde ...

hvad gør man hvis man ikke kan huske hvad det var man tegnede til sin ven?

Uden Relevans sagde ...

Man starter forfra.

Signe sagde ...

Lige en ting, der findes snyde sider til spillet. Hvis nu ham eller hende du har spillet med tegner noget der simpelthen ikke er til at gætte, kan man gå ind på google og søge drawsomething cheat eller help. Der skriver man hvor mange bogstaver ordet er på, og hvilke bogstaver man kan vælge imellem. Og så kommer den med de få ord der kan stå der.

Jeg har brugt dette et par gange men ikke som snyd, bare som hjælp ved umulige tegninger:) Og det er jo bedre end at passe:)

Anonym sagde ...

jeg har været ude for at skulle tegne ordet "vertikal",men da modstanderen skulle gætte det, var der ikke de rigtige bogstaver at vælge imellem, så nu er vi gået i stå, og kan ikke komme videre. har nogen et godt råd?

Send en kommentar