23. mar. 2012

En giveaway af dimensioner

Uh ha hvad kan jeg vinde? En giveaway! det er sådan noget med at man får et gavekort af en virksomhed, hvis navn man så plastrer ud over bloggen, eller det kan være en bog om en fodboldspiller eller hvad det nu skulle være.

Som blogejer får man så et beløb for at give ting væk, bare man husker at linke til donoren og skrive navnet, det er sgu da win win hva?

Problemet er bare at...

jeg ikke ejer noget jeg kan give away som andre vil have.

Medmindre nogen melder sig med noget?

5 kommentarer:

Slyngel sagde ...

Måske kan du få et par eksemplarer af X-factor-vinderens kommende cd og så give dem væk...Mod at du så naturligvis overklistrer din blog med X-FACTOR og IDA...
Tænker at de jo nok kommer til at brænde inde med en hulens masse eksemplarer.

imangelafbedre sagde ...

Jeg har en masse haveaffald. Du behøver ikke at reklamere for mig til gengæld. Men det er du nok ikke interesseret i...

Anonym sagde ...

Giv din stolthed og integritet ligesom de andre blogludere????aldrig!

wildskud sagde ...

Er det egentlig ikke efterhånden ved tiden, at den med Eiffeltårnet trænger til en revival ?
Jeg mener.... du gør det jo ikke for pengenes skyld, vel ? :oP

Uden Relevans sagde ...

Jeg venter stadig på at nogen henvender sig med et gavekort og en check.

Send en kommentar