1. feb. 2012

Wordfeud snyd, vind uden at snyde.

Så du spiller wordfeud, du har fem brikker tilbage, der er 14 point i mellem dig og din wordfeudmodstander.

Hvad gør du? Snyder du? Eller bruger du en wordfeud guide som min? Kører du igennem på dit intellekt?

Personligt synes jeg, at det er snyd at bruge ordbøger, guider, eller wordfeud snydapplikationer. Tænk at wordfeud helper er den mest downloadede applikation for tiden! Der er hele hjemmesider kun beregnet til at snyde i wordfeud.

Min værste modstander (der ikke snyder) har helt klart været Leoparddrengen . Det var fristende at søge hjælp, men en eventuel sejr ved snyd ville være en hul sejr ville det ikke? Jeg fik grumme bank. Med mine asketsike wordfeudprincipper om kun at bruge hjernen som hjælpemiddel, er jeg ringere stillet end dem der har et helt internet af wordfeudtips og tricks ja eller dem der snyder.

Min løsning på at vinde uden at snyde, er at bruge lidt længere tid, overveje kigge mulighederne igennem, lægge spillet væk, komme tilbage til det igen med friske øjne. Bruge shuffleknappen som tidligere nævnt.

I det spil jeg nævnte i toppen af indlægget fik jeg spillet islam/bil og vandt med ti :).

Tag eventuelt et kig på mine andre wordfeudindlæg.
wordfeud-en-landeplage
wordfeud-de-manglende-ord
Ny-wordfeud-ordbog
wordfeud-tips-og-wordfeudstrategi-igen

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg spiller fuldstændigt lige som dig. Ikke nogen snyde-app, ordbogsopslag - og så har jeg aldrig byttet en brik. Til gengæld har jeg læst din blog :-)

Jeg har én gang slået et ord op efterfølgende (caset), som jeg lagde i et sidste desperat forsøg på at komme af med et C. Og både min modstander og jeg undrede os lidt.

Nå, men har på fornemmelsen at nogen tror jeg snyder, da jeg efterhånden er ret rutineret og har et veludviklet konkurrencegen.

Og så er jeg ret skuffet over at du resignede mig! Det var lige så festligt at få noget ordentlig modstand :-)

Trinelykke73

Uden Relevans sagde ...

Jeg gav op fordi jeg kun havde skrammelbogstaver og du førte vist med 85 :)

Ingen grund til at kæmpe en tabt kamp.

Lenette sagde ...

Snyder aldrig i det spil.. man er ikke tilfreds med sig selv, hvis man ikke vinder på ærlig vis, det andet føles bedre:)

kyllyan sagde ...

Tæsk på engelsk moffe? Hedder kyllyan osse i WF....

Send en kommentar