6. feb. 2012

Breaking Reklamebranchen forholder sig nu til virkeligheden

Dr (dem vi betaler licens til og som vi ikke ser) har fundet ud af at Reklamebranchen forholder sig nu til virkeligheden. En medieforsker er blevet interviewet og hun har fundet ud af at der nu er skilsmisser i reklamerne.

"Folk vil have sandheden, vi lever i en no-bullshit tid" udtaler eksperten.

Det er jo dejligt, men jeg har nu stadig mine tvivl om hvorvidt det er sandt? For HVOR mange muskuløse nips ser du nede i fitnessscenteret? ( du HAR set reklamen). Bliver man verdensmester i svømning af at spise havregryn fra "et bestemt mærke". Findes Luffe og whathername fra leasyreklamerne?

Ah vent! Der stod VIRKELIGHEDEN...ikke SANDHEDEN!

Nu er jeg mere rolig.


Carry on with your bullshit gentlemen.

10 kommentarer:

wildskud sagde ...

Jeg må nok lige melde pas dér. Jeg har IKKE set reklamen. For jeg ser nemlig DR (helst 2 eller K) og de sender ikke reklamer. Derudover kommer jeg aldrig i fitnesscentre. Generelt er jeg af den opfattelse, at hvis et produkt virkelig var så pissegodt, så ville en producent ikke være nødt til at bruge millioner af kroner på at reklamere for det.
Jeg tror i øvrigt ikke, at der nogensinde har været SÅ meget bullshit som netop nu. For hvis der er én ting folk ikke ønsker, så er det sgu da netop sandheden. Hvad er i grunden sandheden ? For slet ikke at tale om Virkeligheden? Folk vil have den virkelighed, der passer ind i deres verdensbillede. Halvt fyldt / Halvt tom...... Og vi skifter "briller" lige så tit det passer os. Det er sgu altid rart med en ekspert til at fortælle os hvad vi vil have, når nu vi ikke slev er i stand til at gribe en tanke, sætte os ned og så tænke den....

Uden Relevans sagde ...

Den sandhed vi alle kan blive enige om. Eller den fælles sociale konstruktion vi kalder sandhed. Hvis du skal have det specificeret nøjere.

Rikke sagde ...

Der er vist ikke mange sandheder vi alle kan blive enige om, og hvor står den konstruktion eller hvad er det for et 'vi', der er fælles om den? Derudover det som Wildskud siger.

Rikke sagde ...

Hvis du derudover googler 'reklamer' og 'skilsmisser' vil du pivhurtigt erfare, at den historie ikke kommer fra DR. DR linker ligefrem til Informeren som de har historien fra. Det er dog ikke lykkedes dem at ramme den side artiklen er på, så den får du her: http://www.information.dk/292645

Selv tak :)

SourPuss sagde ...

det Wildskud brugte sindssygt mange ord på at skrive ! ^^

Anonym sagde ...

Det stod på Tekst Tv på DR. Det må være derfra han har det.

Sarkastikum sagde ...

Feeed præsentationsbilledehalløj du har!
Homemade?

Uden Relevans sagde ...

Det er fremstillet af Steen AA eller var det Spunkflasher? Min hukommelse svigter mig.

Anne sagde ...

Jeg ser kun DRs kanaler jeg synes det meste andet er noget hø og gider ikke skulle gå fra fjernsynet hvert 3. minut pga reklameshit...

Uden Relevans sagde ...

DR 2 er også gudekanalen.

Send en kommentar