16. jan. 2012

Ny Wordfeud ordbog

Wordfeud, vil fremover bruge Restskrivningsordbogen fra 2001, de skriver på deres internetweblog.

We’ve just signed an agreement with Dansk Sprognævn that allows us to use “Retskrivningsordbogen 2001″ in Wordfeud. The plan is to make the switch from the current Danish dictionary later this week. This is entirely a server side change, so you won’t have to update your Android or iOS Wordfeud app.
We hope this will be welcome news among our Danish users!

 Så senere på ugen! Mon pajs så udgår?

Det bliver skønt, at man kan bruge nogle lidt usædvanlige wordfeud ord så.

Hermed er alle wordfeud guider og wordfeud tips og tricks vel overflødige?

Vi ses derude!

 Se mine andre wordfeud guider og tips.wordfeud-tips-og-wordfeudstrategi

wordfeud-en-landeplage-nu-med-wordfeud tips

wordfeud-de-manglende-ord.

4 kommentarer:

SourPuss sagde ...

Noget siger mig at du er forsvundet ind i Wordfeuds magiske verden :)

Uden Relevans sagde ...

Oh yeah Wordfeud er sjovt! Jeg spiller uden at snyde, så det er lidt svært ^^

SourPuss sagde ...

Jeg vidste slet ikke man kunne snyde ? Ergo er jeg bare god ? 8)

Anonym sagde ...

hugo!

Send en kommentar