4. jan. 2012

Anders Frandsen begår selvmord med havegrill

Jeg husker ham godt, mest fordi han virkede som verdens største flødebolle, da han kom frem.

Senere gik han i glemsel, ligesom Jon fra Popstars, Jill fra Big Brother og enkelte politiske partier man kunne nævne.

Nu får han så en revival, alle vil høre hans musik, eller nogen vil. Folk har travlt med at fortælle, hvor meget de savner ham, elskede ham åh ja de er så kede af det.

Måske de kunne have kontaktet ham så? FØR det var for sent? Jeg får den der "åh hold dog kæft!"fornemmelse når folk bagefter har så skidetravlt med at savne og elske, når de i virkeligheden ikke gjorde en skid, der kunne forhindre det selvmord.

Så kender du nogen, der er selvmordstruet, tag kontakt til dem før det er for sent.

Til jer der finder bloggen via søgeordet selvmord, vil jeg henvise til hjælp  35 36 26 00.

Anders Frandsen? Tjaeh en parantes i historien, men måske hans selvmord kan stoppe andres. Der er ALTID en vej ud.

7 kommentarer:

fasterfis sagde ...

du har så ret.

Anonym sagde ...

...selvmord?
Har sgu da ellers set nyheder og al muligt, men dén er fesen hen over hovedet på mig. Det er sgu da noget trist.

Line L

Fruen i Midten sagde ...

Ja, hvor har du bare ret..

Anonym sagde ...

hmmm jeg er fuldstændíg enig - det er patetisk når andre kendte som ukendte står frem efterfølgende og melder ud ... åååh hvor er jeg trist og ked af at høre det han/hun var så og så pragtfuld og en god ven... hvorfor var den "stakkels" mand så ikke inviteret til nytår med alle de venner som nu er at spore!!!!

Floydian sagde ...

Selvmord??? Jeg mener ikke myndighederne har bekræftet det endnu. Men jeg vil sgu give dig ret i at hans kendis venner er til at brække sig over....

Anonym sagde ...

Hej....

Jeg tror der er delte meninger om hvordan man skal og bør reagere ovenpå den sag om Anders Frandsen... Jeg personligt har mødt ham flere gange ( men kendte ham ikke, som at jeg var en god ven af ham, slet ikke) men jeg har mødt utroligt mange mennesker der er meget ulykkelige over at han er død fordi de husker ham fra deres barndom...Hvis du siger at det er patetisk er det så ikke lige så patetisk at sørge over at Michael Jackson er død eller at Prinsesse Diana døde? Du må tænke på at folk får sig et gevaldigt chok når nogen de har været glade for og husker pludselig dør... Og til det med selvmord... jeg vil bare sige: Man kan ikke forhindre et selvmord hvis vedkommende er fast besluttet på at afslutte livet. jeg taler af meget smertelig erfaring jeg tror også det er forkert at give hans kendis venner skylden for nogle af dem jeg kender siger at han ikke havde lyst til at være sammen med sine venner.

Til anonym: Kunne det tænkes at han ikke havde lyst til at holde nytår med nogen? Måske var det derfor at der kom nogen og kiggede til ham?? Fordi de undrede sig over hvad der var med ham?

Lad os der var glade for Anders beholde vores sorg i fred, lad være med at dømme måske har de der sørger reelt noget at have det i.

Uden Relevans sagde ...

Ja.

Send en kommentar