10. dec. 2011

Verdens bedste reklame

Al omtale er god omtale, sagde Simon Spies engang.

Han gjorde det til sin livsstil og pressen slubrede det i sig og skrev alt, hvad han foretog sig af skøre ting. For ham gjorde det intet at pressen skrev at han var et jackass (Joachim B. Olsen). Det øgede bare kendskabet til ham og hans forretning.

For nylig så jeg at jeg var blevet slettet fra en blogrulle, hos en jeg holder meget af. Jeg skrev og spurgte hvad årsagen var og fik svaret, at det var fordi mine seneste skriblerier virkede som om jeg ikke var "til stede" i teksterne. Det gjorde mig sgu lidt trist. Men!

Nu kan jeg så afsløre, hvor jeg har været.

Kig på www.juletrauma.dk og få svaret. Mit indlæg er den 10. december.

Så må vi se om al omtale er god omtale, eller hvad i synes.

7 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

...og glædelig jul til dig og din bror.

Er der en grund til du ikke har lavet klikbart link til www.juletrauma.dk?

Anonym sagde ...

Dovenskab

Uden Relevans sagde ...

Det er fikset nu.

tror bare det gik lidt for stærkt.

SourPuss sagde ...

Tjah uanset hvad har de jo fået opmærksomhed - det er lidt ligesom med børn. Negativ opmærksomhed er bedre end ingen.

Jeg håber din bror og du får en god jul.

Steen AA sagde ...

Fin julehistorie. Jeg kan godt lide det lidt lakoniske, kliniske sprog.

regitze sagde ...

jeg kan godt huske det.
usyrligt syberkys.
<3

Uden Relevans sagde ...

I er så søde allesammen.

Send en kommentar