8. dec. 2011

Lottokuponindehaver, thy name be retardo!

Superpuljen! millionær 123.000.000,00 kroner lige i foret!

Det skorter ikke på fine lokkeord, når man tåger rundt i sin lokale fødevarepusher, imens man forsøger at fourage de til hverdagens livsopholdelse fornødne objekter. Når man er jeg, og man indkøber de sædvanlige 500 gram pasta, en dåse flænsede tomater samt 500 gram selvdød hakket ko, der skal vare de næste to tre dage. Så ser man dem!

De mennesker der overbevist om at DE rammer den rigtige kombination, står i kø ved kiosken for at købe en tre fem kuponer.

Alle sammen har de den samme friske bemærkning til den 21 årige brunette med de lilla negle, "Nårh!! så håber jeg at der er held ved dig! høhø"

Come....nu...orne! Chancen for at vinde er så minimal at det er helt latterligt.

Kun en ægte retardo køber den slags skjult statsstøtte.

Welp, jeg er nu med i klubben, so shoot me.

Hvis jeg vinder de 123 millioner, så får i et bedle af mig jeg lover!

8 kommentarer:

Gowings sagde ...

Man lever i håbet, ikk'?

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Jeg er lidt trist over, at det ikke er den anden vej rundt - hvis man har et billede af dig, så får man 123.000.000 kr :-\

Steen AA sagde ...

Så en matematikprofessor i TV engang, der kaldte Lotto for "en ekstraskat for folk, som er dårlige til sandsynlighedsregning". Har ikke spillet hverken før eller siden.

SourPuss sagde ...

Naiviteten længe leve (og SourPuss er jo ret så naiv).

Uden Relevans sagde ...

Man lever i håbet, drømmer et par sekunder, inden man rammes af realismen igen :)

wildskud sagde ...

Man har i hvert fald fundet en måde hvorpå man kan holde gevinstsummerne på egne konti i betydeligt flere rentedage og muligvis også øget indtægterne. (og her føler jeg, at det er på plads med et lille hash tag)

#nårstatenuddelerdummebøder

TFisker sagde ...

Det var da helt utroligt så travlt Professorer, udi sandsynlighedsregning, har med at være efter folk som smider lidt slanter efter en drøm.
Ja, sandsynligheden er minimal. Så minimal at det er åndssvagt, men mon ikke de godt 2000 (so far) vindere er godt tilfreds med at have betalt en ekstra åndsbolleskat?
...og så KAN man jo spille med for sølle kr. 8 pr. gang...og det overlever jeg sgu nok.

Uden Relevans sagde ...

Jeg har købt igen :)

Send en kommentar