31. dec. 2011

Ingen nævnt ingen glemt II

2011 blev året, hvor jeg succesfuldt forudsagde folketingsvalgets dato. Ud over det så var det pænt op ad bakke resten af vejen.

En stabel sindssyge terrorister og diktatorer døde, Osama, Bin Laden, Mohamed Khadaffi, Kim Jong Il, og Steve Jobs, for nu at nævne nogle af dem.

Der var smørkrise i Norge. Afrikas Horn var og er der sult (Det er bare ikke hipt mere).

Bloggers Delight udvidede med Jim Lyngvild, Mascha Vang, Bitterfissen, Maren Uthaug, vores alle sammens Amarorama og mange flere.

Der var også gode stunder, specielt over bordfodboldbordet på institutionen, samt i det Morfarske hjem.

Mange af jer har haft et skidt 2011, så jeg håber denne psedogrænse til et nyt år, giver jer nyt mod og livskraft.

Godt nytår venner!

9 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Godt nytår til dig, også!

Gowings sagde ...

- I lige måde!

MyEvilTwinSister sagde ...

Det kan vist kun gå fremad...

Godt 2012 :-)

Regitze sagde ...

tak for det - og i lige måde, Morfar.

SourPuss sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og dine :)

fasterfis sagde ...

godt nytår gode moffer. ih jeg trænger til det!

Steen AA sagde ...

Tak og lige over, den Herre.

wildskud sagde ...

Gådt nytår....
øhhh... det dersens bloggers delight-nå'd..dér..
ææææhhhh.... hva' er det lige.....
ja, jeg har kigget på det.... længe endda.... men jeg må tilstå at jeg stadig ikke er helt med.....
Tøser og tøj ? ? ?

Uden Relevans sagde ...

det er et såkaldt affiliatenetværk, hvor man linker til hinanden, den trafik der så skabes bliver målt og annoncører betaler for eksponering, så Maren Uthaug med 3000 læsere om dagen får en stor bid af kagen, og Anne Gadegaard mindre fordi hun måske har 400 læsere om dagen.

Send en kommentar