13. dec. 2011

Husker du Benjamin øh.. Singleton?

Ak ja, meget vand er løbet i den å siden den kronisk single bibliotekar huserede på de danske internetweblogs.

Selv var jeg en af de mange der kom i berøring (ja ikke den slags berøring) med Marlene som hun jo hedder.

I forbindelse med at Bloggers Delight stjernen Dines Infotamer nu vil skrive og udgive en bog, kom jeg øjeblikkeligt i tanke om Singleton.

Hvad mon hun går og laver i dag?

Lever hun mon fedt i Monaco af royalties fra hendes anden bog "Den perfekte Fiaskospiral?"

Singleton hvad laver du??? ER der nogen der ved det? Anyone??

20 kommentarer:

regitze sagde ...

årh. det var tider. bootie calls & all.
jeg kan desværre ikke kaste lys over Singletons videre færden men hæfter mig ved danske wikipedias
'Hun er forfatteren bag en af Danmarks 100 første weblogs kaldet Singleton. Bloggen startede i oktober 2005..'
vampyrpingvinen startede også i oktober 05 og du var startet måneden forinden. vi var da MANGE? mindst 3.000, tror jeg.

Uden Relevans sagde ...

Hmm Hende.dk skrev siden 01 og Palnatoke vist 00. Vi var rigtigt mange, nu er vi kun få dinosaurer tilbage.

Anonym sagde ...

Caster på dr, eller noget i den stil.

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Wikipedia er jo ikke autoritativ information :-) Min blog har indlæg fra marts 2004, så jeg hælder nok også mere til de 3000, som endda nok er i underkanten.

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Wikipedia er jo ikke autoritativ information :-) Min blog har indlæg fra marts 2004, så jeg hælder nok også mere til de 3000, som endda nok er i underkanten.

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Wikipedia er jo ikke autoritativ information ;-) Min blog har indlæg fra marts 2004, så jeg hælder nok også mere til 3000 blogs ultimo 2005 - måske endda i underkanten?

Uden Relevans sagde ...

Uffe af ukendte årsager ryger dine kommentarer i Googles spamfilter? HELP!

Anonym sagde ...

Hun er caster på mastiff media. På programmer som 'Kongerne af Marielyst'.

regitze sagde ...

nej, du har ret, Uffe. jeg bliver bare så skuffet, når jeg ved bedre.
men det var nu hyggelige dage dengang. med Singleton. og de andre 2.999. en lille landsby, var det.
men er der så få tilbage, Morfar? Palnatoke og hende.dk findes stadigvæk. Suzy Hang-Around er savnet. hvad fanden skete der dér?
ved du hvad jeg savner. jeg savner Blogbot.

regitze sagde ...

og /many.

Uden Relevans sagde ...

Ja Blogbot var fedt. Nu drukner alting i psedokendisser der viser patter for pageviews, blogger tre gange om dagen, for at få flere visninger og generel lav standard på indlæg.

Julie_a sagde ...

Jeg er her også og har været det siden 2003. Marlene er ansat på DR og caster til forskellige programmer. Jeg er stadig bibliotekar.

Julie_a sagde ...

Jeg savner Kapster.dk

Uden Relevans sagde ...

Åh ja, men han er jo kærestekedelig nu :)

the Jules-rules :) ak ja.

regitze sagde ...

jules rules endnu:)

det er da for flimset. lissom at have løsøre uden pung.
Blogbot come back.
og det med det vuns.
gør noget, Morfar.

Uden Relevans sagde ...

Det er vist ude af mine hænder.

ang. Singleton står hun ikke som ansat hos Mastiff. :)

Carina sagde ...

Ja Kapster var sjovt og teleselskabet med sælgerhatten...

Uden Relevans sagde ...

Det var stor humor med det der fake telemarketingsbureau

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Hvis nogen kunne lukke en kunde var det vores body, Ole ;-) Var det fake - blev det nogensinde endelig afgjort? Jeg mener, de var jo ikke dummere end alle de andre nøglekundekonsulenter jeg har mødt...

Uden Relevans sagde ...

Hehehe det var UFOhatten der gjorde det.

Send en kommentar