26. dec. 2011

En hest kommer ind på en bar

Min Far fortalte altid de samme jokes, jeg tror det kommer med alderen, eller måske syntes han, at de jokes han kunne, var så sjove at de kunne høres igen og igen.

Min favoritjoke var den her.

En hest kommer ind på en bar og bestiller en fadøl.

Bartenderen tænker, Hmm sådan en krikke kender sgu nok ikke priserne, så han tager 85 kroner for fadøllen.

Hesten går i gang med at drikke sin øl, men efter et par minutter kommer bartenderen over.

"hvae, det er sgu ikke så mange talende heste, der kommer herind og drikker øl?"

Hesten kigger på ham og siger, "Det er sgu da klart, når i tager 85 for en fad!".


Ja jeg savner den gamle :)

Glædelig bagjul.

3 kommentarer:

Gowings sagde ...

Jeg kan sagtens følge dig, men omvendt kan det være et privilegie at savne sin far.

Angående det med vittighederne: ja, så er det noget der kommer med alderen...

superheltemor sagde ...

Uh onkel-humor når det er bedst!

wildskud sagde ...

Du må låne min. Han kan den sjældne kunst at fortælle de mest utrolige historier så det virker troværdigt. De burde faktisk foreviges....

Send en kommentar