20. nov. 2011

Svanemøllen Hobo



Da jeg ved at jeg har et par læsere i Jylland, vil jeg yde en ekstra service i dag til dem. En slags udvidet turistservice.

På Svanemøllen Station i det Københavnske Stogsnet, kan man nogengange møde en herre, om sommeren iført gråt joggingtøj, om vinteren iført blå jakke, men han står der tit.

Han har fuldskæg, og blå høreværn med radio i, den type som rigtige håndværkere bruger.

Jamen, hvad laver han så der? Kan jeg høre dig tænke, og hvorfor er han berømt?

Det skal jeg fortælle jer.

Han står og råber efter alle blondinerne der kommer forbi, "Hey Smukke! Er du varm i trussen?" "Skal du have diller"? Kun til blondiner ikke til rødhårede piger, sorthårede piger, eller modne damer. Alle lyshårede piger får et lummert, eller sjofelt tilråb med på vejen.

Det faktum, at han altid står der, har gjort ham berømt herovre, det har nu gjort at han har siden egen Facebookfanside! https://www.facebook.com/pages/Svanemollen-Hobo/141984265844232?sk=photos Så bliver det da ikke større.

15 minutes of fame forever.

Skal du have afbleget håret og en tur til Svanemøllen Station?

10 kommentarer:

Lupo sagde ...

Arh... det er jeg nok for gammel til, så. Og for meget brunette. Det gør slet ikke noget.
Og morfar: Lad være med at afsløre mere af dig selv personligt. Selv om jeg er umådelig nysgerrig, kan jeg mærke, at det er meget sjovere, når vi ikke ved så meget om dig, forstås? ;)
og *W*

Betina sagde ...

Måske jeg ikke skulle have farvet håret.... Anyway - I Aalborg har vi tilsvarende. En hjemløs dværg som ELSKER blondiner, som opholder sig i "gaden" hver weekend, og som også gerne giver en kommentar med på vejen. Han er dog lidt mere en gentlemand. Han kommenterer hvor smukke de er, og hvis han synes de er rigtig smukke så frier han da lige. Mon man får hans indkøbsvogn med i medgift.... hmmm......

Brownie sagde ...

Synes der er zoomet behændigt væk fra rendegraveren ude til venstre Mouf.. ;) tak for dagens grin.. det'vidst aaalt for længe siden jeg har været her.. det'os'en fejl...!!

Uden Relevans sagde ...

Betina: Måske han har en million i vognen?

Brownie, jeg troede du læste med hver dag? jeg er så skuffet nu ;o)

Brownie sagde ...

:D hvorfor holdt du op med at poste på fjæs..? Du kan jo ikke pludselig nægte os den service... ;)

Uden Relevans sagde ...

Gjorde jeg det???

wildskud sagde ...

Lad mig blot et øjeblik dvæle ved detaljen om de smarte blå høreværn, som forhåbentlig er "tuned-in" på P3, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at manden har en smule smag (skal ikke tolkes om udtryk for misbilligelse af blondiner).
Høreværnene og det faktum, at han rent faktisk stiller pigerne det spørgsmål, rejser spørgsmålet i mit sind, om hvorvidt han over hovedet er interesseret i at høre svaret.....

Uden Relevans sagde ...

Man kan kun undre sig, måske er det nok for ham at råbe efter hunnerne?

Blondiner sagde ...

Blondiner har det sjovere..

Uden Relevans sagde ...

Det har jeg altid sagt! og Gentlemen prefer blondes.

Send en kommentar