5. nov. 2011

Netdating! Farer og faser. Mødefasen

Næste fase i dette episke internetdatingdrama, om datingen farer og faser er mødefasen.

Der er blevet skrevet breve, eller SMSér som AmarOrama jo fortæller mig, man er gået over til, alle de indledende fægtninger er udført og det er ved at være tid til at mødes. medmindre en af parterne er gået i fail under de første manøvrer.

For kvindernes vedkommende er der et uendeligt antal faktorer der skal tages højde for. Alt fra hårlængde til tøj og undertøj skal behandles med næreste veninde. "Uh skal det være g-streng? mon pushupBH er for meget? Ser min røv stor ud i de sko her?" osv osv. Samtidig melder tvivlen sig, Er han en klaphat? Jeg må hellere lave en nødventil! så det arrangeres at veninden ringer eller SMSér en halv time inde i daten for at der kan være en undskyldning for at stikke af. "Min kat er faldet ned fra et træ, jeg er nødt til at gå." Eller lignende.

For mændene går dette igennem deres hoveder.

Mon hun har store patter? Det var svært at se på billedet? Mon hun har pushupBH på? Mon hun har gstreng på? Bare hun nu ikke har løjet om sin vægt (det har hun). Hvor langt mon jeg kommer?

Manden tager afsted og er der til tiden, kvinden kommer altid for sent, dels for at hun kan se ham ad på afstand, og dels fordi hun ikke gider at stå og ligne en der skal på date, et eller andet sted.

Når man ser hinanden kommer det verdensberømte akavede knus der kun kan opstå i mellem to mennesker der ikke kender hinanden.

Herfra kan det så gå tre veje. Eler fire egentlig

1 Man ses aldrig igen

2 Man tager et par dates mere, men ses så ikke

3 Venner med goder

4 Kærester

Hvad siger i til det? Har jeg ramt noget?

8 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Altså, jeg ved faktisk ikke, om man er gået over til sms-fasen. Siger bare, at mænd altid fisker efter et nummer. Har aldrig selv givet mit ud.

Moaning Myrtle sagde ...

Det er ok, selvom jeg ikke knuser på første date udenfor huset. Enten møder jeg dem i døren til min lejlighed og trækker dem ind til sengen, eller også sidder jeg en time og ser dem an et eller andet sted fordi jeg nyder at se dem svede mens de spekulerer på om de får noget. Ud af ca 40 tror jeg der var tre der ikke fik noget: en jeg sendte ud af døren fordi han havde dårlig ånde, da jeg ville kysse ham. En der stoppede mens han tog bukser af og sagde det er helt forkert og kørte halvanden time hjem igen. Og den sidste kan jeg sgu ikke huske. Men der var en grund.

Uden Relevans sagde ...

AmarOrama: Men tak for input!


MM: tre ud af 40, det er gode odds!

Moaning Myrtle sagde ...

Nu er jeg også en overvægtig gammel kone, så hvert knald kan frygtes at være det sidste *gnæg gnæg*

Anonym sagde ...

Ville du kneppe mig=?

Moaning Myrtle sagde ...

Måske svært at kneppe en anonym - medmindre du kender et glory hole?

Anonym sagde ...

Vi kan finde et? Hvor i landet bor du?

Moaning Myrtle sagde ...

http://www.tucanclub.dk/
http://www.afroditeclub.dk/
Hvis du fortsat vil være anonym, så er der glory holes i disse klubber - og jeg kommer der en gang i mellem når jeg har råd...

Send en kommentar