28. nov. 2011

For de unge på 50, eller 60.

Så er der atter breaking old news.

Roskilde Festivalen går i år efter det grå guld, ved at hyre den 62 årige rockdinosaur Bruce Springsteen  til festivalen.

Som de fleste fans har glemt debuterede Bruce i 1973, kort efter anden verdenskrig med albummet "Greetings from Ashbury Park N.J.".

Bruce selv er glad for at komme til Danmark igen. "Jeg husker Istedgade og Christiania som to fede steder, marnd...og i Danskere, i købte så mange tshirts! tak for det! Gøteborg er det bedste sted i verden!".

Det bliver spændende at se om "The Boss" (Direktøren) lever så længe at han når at opleve Danmark igen.



Huh? hvor er jeg? hvem er i? Hvem er jeg?

5 kommentarer:

Helle sagde ...

STFU. Som ungdommen siger.

Uffe R. B. Andersen sagde ...

Jeg kunne godt overveje at tage til Roskilde festival, bare for at se og høre Springsteen, men jeg var jo også ung da Born in the USA hittede og den forrige koncert jeg var til, var med den (nu) 77-årige Leonard Cohen - mand, det var fedt! Jeg har i øvrigt Cohens debutplade på vinyl - det må du da kunne værdsætte, Morfar? ;-)

Uden Relevans sagde ...

Jamen Helle du er jo også vild med Lars Lilholdt og Bonden fra Shubberne...

Helle sagde ...

Og cowboyveste og shots.

Uden Relevans sagde ...

Uffe, du er jo også en hamster. ^^

Send en kommentar