24. nov. 2011

Det er ikke dig, det er mig.

Det er de ord, man altid hører i amerikanske (mere eller mindre lorte-)film. Well (brønd) nu kommer jeg til at ytre dem også.

Det er vitterlig ikke dig, det er mig, jeg har været stresset på den grumme måde, med en motherf.... af en opgave om et emne, der ikke interesserer mig det fjerneste.

Samtidig kan jeg tørt konstatere at institutionen stadig ikke formår at lægge de forskellige opgavers deadlines forskelligt, i forhold til de enkelte årgange, så alle studerende på alle årgange, styrter rundt på gangene på institutionen, med blodskudte øjne imens de leder efter et ledigt lokale med en PC i.

Naturligvis er de PCer der var i stykker ved studiestart ikke repareret, ej heller dem der siden hen er gået i udu. Det er som om man vil spare, ved at sende en flok af sted samlet. Ikke særligt venligt.

Anyway (enhver vej), nu er opgaven dusted and done (afstøvet og færdig).

Så mangler jeg kun to mere, inden en velfortjent seks ugers juleferie.

Så lover jeg, at prøve at skrive lidt skarpere frem over.

Deal?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad er det nu lige deal betyder..?? :D

Kommer de så på fjæs igen eller hvad Mouf..?? Det var sq da top dollar..!!

Kh, Brownie som er lidt doven i dag mht link bla... ;)

Uden Relevans sagde ...

deal... eh. . Det er en deal do. .... eh... nå ja handel.

wildskud sagde ...

Rolig rolig ..... det går nok altsammen ;oP
Der er intet i denne verden der er så skidt, at det ikke sagtens og meget hurtigt kan blive meget værre.....

Send en kommentar