21. nov. 2011

Breaking! Flemming Jensen vinder Oscar

Den 63årige folkekære skuespiller og folkeskolelærer er blevet tildelt en æresOscar af det amerikanske filmakademi.

På toppen af sin karriere hædres Jensen endelig for sin enorme skuespilskunst og evne til at formidle vigtige budskaber til et bredt publikum.

Formand for Oscarkomiteen Reginald Bribemealot udtaler "Da jeg så Flemming Jensen til generalprøven på Puk og Lunte i Juleland, der snart sættes op i Rødovre Centeret var jeg solgt! Flemming, han brænder igennem!, han er en blanding af Clint Eastwood og Al Pacino som han står der og svinger med sin træske". Prisen overrækkes ved et særarragement i Radio City Music Hall efter nytår, hvor Flemming Jensen forventes at optræde i sin glansrolle som den enfoldige nisse Lunte.

Flemming Jensen selv er ikke overrasket. "Det måtte jo komme, Puk og Lunte i Nisseland er optimum curve i min karriere, jeg bliver nok nødt til at trække mig tilbage efter denne tour de force i skuespilskunst."

Herfra skal der lyde opfordringen til at tage i Rødovre Centrum for at se Puk og Lunte i Nisseland. Stykket får premiere 1 december og kører hver dag, til og med den 23. december.

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stakkels Flemming. der er intet værre end at underholde i storcentre.

Nyt lavpunkt i hans karriere.

Send en kommentar