15. nov. 2011

Anonym eller ej II

Jeg er sikker på at, det ville være en fornøjelse for mange, hvis jeg postede et billede af mig selv. Så kunne i komme af med spændingen, dem af jer der ikke har mødt mig.

Men på den anden side, så har jeg ikke det store behov for hverken anerkendelse eller tilsvining.

Jeg vil undlade billedet, men fortælle jer lidt.

Ja jeg er en mand. Surprise hva?

Jeg er omkring de 40 år nu, hvilket tit kommer bag på både mig selv og andre, de fleste skyder mig til de 35, men de er nok bare høflige.

Så there you go (Der går du).

Er der ellers nogen spørgsmål?

11 kommentarer:

imangelafbedre sagde ...

Jeg troede ikke, at du var så gammel... altså jeg troede du var yngre... ikke at omkring de 40 ligefrem er gammelt.....du forstår...ikke?

KlunteTrunte sagde ...

Ej, for hulen da, morfar! Nu havde jeg lige glædet mig?!
Så må vi jo mødes ude i virkeligheden! Kommer du ikke snart til Jylland? Vi har altid øl på køl og et godt måltid mad under opsejling! :-)

Steen AA sagde ...

Havde nok gættet dig yngre.

fasterfis sagde ...

jeg vil sgu da høre noget jeg ikke ved i forvejen. IH!

Uden Relevans sagde ...

Jeg forstår, det er en kompliment til mit unge sind.

KT. Ehm jo, transport???

Anonym sagde ...

For at danne lille billede af dig - hvad hed barndomsvejen og hvilket kæledyr havde du som barn? Og havde du gule gummistøvler?

Lise

Uden Relevans sagde ...

uh barndomvejen. Wesselsgade.

Jeg havde to jordegern. Ibber og Agge.

De sov i en sok i et bur på mit værelse.

Jeg aner ikke om jeg havde gule støvler, men de gamle havde en rød folkevogn 1303.

Ida sagde ...

Du kunne jo have fortalt, at du er 165 cm og bruger str. 40 i sko... bare lige så de der ikke ved hvem du er, kan danne et mere realistisk billede

Ødelagde jeg noget af anonymitetens magi nu :)

Uden Relevans sagde ...

Jeg er 188 cm og bruger 45 i sko. :)

janne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Årh mand det er hvad vi i Jylland vil kalde narrefisse! ;-))

Janne

Send en kommentar