17. okt. 2011

Netdating! Farer og faser.

Nu skal alting her på internetwebloggen jo ikke handle om Miljøringen og andet politik.

Det er endelig gået op for mig, at i ikke gider læse om den slags, i vil hellere læse om noget mere nært, noget dagligdags, noget vedkommende. I vil læse om dating!

Derfor har jeg belsuttet (Der var den igen!) mig for at øse ud af mine og bekendte netdatingserfaringer.

Der er læsere i dating, fjas og stang. Det ved alle!

Jeg har tænkt mig at lave en række indlæg om de forskellige faser man(d) gennemgår, når man(d) netdater inde på det der internettet.

Så startende fra snart vil første datingindlæg rulle af samlebåndet.

Arbejdstitel: Første fase Panikfasen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det bliver supergodt!

Det Forkromede Overblik sagde ...

spændende, kli k

dytbat sagde ...

Goddag med dig *sms* (:

Tænkte på om vi ikke skulle bytte link da jeg syns din blogger er så spændene smuk og altid noget at byde på (: Håber du går forbi min blog og skriver en lille sød hilsen i min GB så ville jeg være dig rigtig glad (:

Knus Lise

Send en kommentar