26. okt. 2011

Netdating! Farer og faser. : Jubelfasen

Profilen er nu lagt ind, komplet med sommerbilledet fra Rhodos godt fire år og ti kilo siden, men hvad faen, det er jo det indre der tæller.

Her går det så op for en at man nu nej NU! har chancen for at finde sin livsledsager(ske) sin "the one" sin soulmate, den der holder ens hår imens man brækker sig i lokummet fordi Lumre Onkel Jens hældte for meget gin på en i håb om en "stille dans".

Jublende sætter man sig ind til sin datamat.

Som mand begynder man straks at sortere. "Hmm maks 60 kilo, minimum 175 cm, ikke ryger, professor i atomfysik". Som kvinde ja der er det helt......det samme. "Hmm Minimum 180 cm ingen små mænd til mig, og maks 75 kilo (jævnfør Rhodosbilledet). han skal løbe hver dag, og være selvstændig eller direktør".

Her må jeg så lige fastslå at når man læser en kvindes vægt på en datingside skal man gange den med 1.12. Når man ser en mands vægt skal man gange den med 1.10. Mænd lyver også om deres højde. Man skulle tro at det var løgn, men nej det gør de. Så træk gerne en 5-7 cm fra hans højde.

Man(d) begynder straks at skyde med spredehagl til de fire fem smukkeste (og garanteret falske) profiler af supermodeller der samtidig er professorer i atomfysik. Kvinderne er som regel lidt mere tilbageholdende med at sende breve.

Vi er nu godt i gang og klar til næste fase...

6 kommentarer:

Trix sagde ...

Altså, omend man kan trække maven ind, er det da noget pjat at lyve. Især om højden. She's gonna know sooner or later... Suk. Men jeg ville naturligvis også trække ti kilo fra, skulle jeg selv skrive den oplysning ned et offentligt sted...

Uden Relevans sagde ...

Trix. Sådan er det. Jeg tror 90% lyver om vægten. Det kan man vel også, men sgu da ikke højden!!!

fasterfis sagde ...

Så er det officilet. jeg kan ikke melde mig på dating side, for jeg aner ikke hvad jeg vejer. (arh pyh, godt med god undskyldning)

fasterfis sagde ...

ej for den da.. OFFICIELT!

Anonym sagde ...

Kvinder lyver om vægt (!) og mænd lyver i den grad om deres højde! Tør ikke tænke på hvor mange dværgdates jeg har været på - ufrivilligt.

Glæder mig til at læse om næste fase. Har indtil videre nikket anerkendende af dine observationer.

MVH stordateren Lise

Uden Relevans sagde ...

FF: Jeg vil skyde dig til 50 kilo plus minus 5 :)

Lise Stordater: Tak! Altid godt med lidt anerkendelse. Min veninde på 180 cm datede en 181 cm mand, troede hun, han havde lagt til så han var 1 cm højere, men han var 169 på en god dag i medvind.

Send en kommentar