6. okt. 2011

Jesus he loves me.

Kryptisk titel?

I dag var jeg på Urbex (som det hedder i fagsproget) med AmarOrama og PillePernille. Vi kom forbi noget graffiitti hvor der stod "Jesus Loves you", hvorefter jeg kom til at nynne sangen, hvilket straks smittede af på resten af holdet.

Hvilket bare fortæller hvor gamle vi er.



Onwards! til bedlerne!Klik på dem for at se dem i stor.

Minder mig om noget Enki Bilal

 Der er hul fra fjerde sal og ned
 Endnu en dag på fabrikken
 Skævt på mange måder
 Når man skyder ind i mørket
 Har set ham før, men hvor?
 Pille foran gigantpiece
 Kæmpestor hal
 Ah det er DER de kommer fra
 Drømmejournal og fødder
 Der bor nogen, bemærk luftfriskerne



Kig med hos FasterFis og Amarorama for flere (og garanteret gode) billeder.

4 kommentarer:

fasterfis sagde ...

He! Jeg troede skisme det var mig der nynnede først. Hvem mon det ægte var af os?
Ham den sure med fuck fingeren, minder mig om en af piloterne fra http://www.animecrazy.net/porco-rosso-images/477/Image/3596, men den kan godt være fra en af de andre film. Hmm, må lige tænke lidt videre over det.

Nogle af mine billeder er oppe om 10 min :)

Uden Relevans sagde ...

Yay! Glæder mig til at se, hvad du fangede.

stopdetdog sagde ...

Ham med fuckfingeren var bossen i Sonic the Hedgehog spillet... til nintendo64...

EJ hvor er jeg glad for at det var mig der gættede det.... Efterhånden som jeg scrollede ned, blev jeg mere og mere bekymret for at en anden havde gættet det...

Uden Relevans sagde ...

SDD: Ah ja! Sonic, det kan jeg godt huske når du nu fortæller mig det. Tak.

Send en kommentar