5. okt. 2011

Hva faen?

To gange i år har jeg svinet undervisernes valg af materiale til. Den ene gang, lød det fra vor elskede lektor, "jeg ved det godt, det her er faktisk noget crap".

Således opildnet af at nogle mennesker formår at tage kritik til sig, fortalte jeg en af de andre lektorer, min uforbeholdne mening, at teksten var noget makværk, at den ikke virkede gennemarbejdet, at den bare tog en anden forskers begreb og kaldte det noget andet. At på mig virkede det som om den bare var blevet udgivet for i det mindste at sende et eller andet ud det år. Jævnfør at man skal producere et vist antal artikler om året som forsker.

Oh oh... det faldt ikke i god jord. Teksten er så skrevet af lektorens institutleder, men stadigvæk.

Mental note to self: Sig ikke din mening til nogen der skal give dig karakter.

1 kommentarer:

Send en kommentar