11. sep. 2011

(trusse)indlæg nummer 1.700

Hvori der gættes på Bitterfissen Bethanys identitet.

Måske er det i virkeligheden sjovere, hvis man ikke kendte den? Får man ikke altid sådan en "øv en tiger!" følelse når nogen afslører slutningen på en film for en? (Det var Thure Lindhardt der gjorde det).

Anyway, beviser har jeg ingen af. Kun indicier, så lad os fyre den af i bredfyldt mål, skyde vildt fra hoften i bedste Rambo (film fra 80erne) stil.

Jeg ser en sammenhæng, mellem at Bitterfissen dukker op og Damernes Magasin lukker ned. Begge ting sker lige omkring samtidig.

Bethany er ofte forvirret og skriver flere indlæg på en dag, hvor modsigelser opstår. Deraf kan man fristes til at tro at Bitterfissen ikke er en person men to eller flere personer.

Om det så er alle damerne fra magasinet, eller kun et par stykker af dem, det kan jeg ikke fortælle jer.

Så there you go (der går du) tynde tynde indicier præsenteret på tynd baggrund.

Hva siger i teéd?

21 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har drømt, at det er en mørkhåret (kunstig hårfarve!) kvinde omkring de 40 og hendes lillebror, der skriver derinde (!) Man har læst for meget på den blog, når man begynder at drømme om den. Men min idé er da ca ligeså velfunderet som din :p

Er efterhånden lidt ligeglad med, hvem det er, for jeg synes ikke, at bloggen holder længere, føler mig hverken oplyst eller underholdt derinde. So what om det er Bente fra Greve eller en af de bloggere, man kender i forvejen.

Anonym sagde ...

Skarpheden hos Bethany er ovre. Nu er det bare sølle.

Anonym sagde ...

Helt enig. Bethany har været hele vejen rundt i blogland, og nu virker det som om hun ikke har mere interessant at byde på.

Og hun "tør" alligevel ikke at angribe de store blogge. Vi har ligesom fattet, at hun ikke gider børneblogs og madblogs.

Anonym sagde ...

Bethany hedder Jeanett og har tidligere haft blogsene coffeevixen og fairy unleashed (blev begge lukket ned for nylig da dem kom frem hvem hun er)

Anonym sagde ...

Enig med Ano 19.43. Jeanett V H. Sure thing!

Anonym sagde ...

Bethany er hende fra den blog med fuglene, som nu er lukket(sidste år eller deromkring). Gamle kælling, men hun er nu meget sjov.

Anonym sagde ...

Hun kender jo tydeligvis Luna og Lunas mand, så mon ikke det er nogen derfra?

Anonym sagde ...

Måske er de tidligere blogs lukkede, men man kan stadig læse med og der er helt bestemt ligheder. Det næste bliver vel lukning af myspace profilen.

Anonym sagde ...

Ja bare se hendes lille bittre mund på myspace profilen.....

pernillesarup sagde ...

Jeg aner ikke hvem Bitfis er, og er dunrende ligeglad.
Det undrer mig dog lidt at alle kommentarerene til dette indlæg er anonyme?
Er I bange...
eller er der kun en som leger gætteleg med sig selv?
Og hvis det er så vigtigt at demaskere Bitfis hvorfor fægter i selv med lukket pande (eller hvad det nu hedder)?

Sorry for min potentielle kidnapning af diskusionen Uden Relevans.

Anonym sagde ...

Fordi vi kan, Pernille.

Uden Relevans sagde ...

Det er helt okay Pernille, mon ikke folket kommer tilbage på Bitterfissesporet.

pernillesarup sagde ...

AD UR det gav virkeligt nogle grimme grimme billeder på min nethinde... Men du har ret, blodhundene lader sig ikke distrahere.

Anonym sagde ...

Tror det er Ditte Okman! For hende savler - billedligt talt - Bitterfissen da noget over;-))

Janne

Damernes Magasin sagde ...

Lad mig lige på vegne af alle damerne slå to ting fast:

Damernes Magasin er ikke hverken Bethany eller bitterfisser.
Damernes Magasin er ikke lukket ned, men derimod på pause - men snart tilbage.

Begge ting kan man læse sig til på vores blog. Rent faktisk lyder det i vores statement:

"Vi er ikke kvinder, der hader mænd. Vi er heller ikke kvinder, der hader kvinder med andre holdninger end os selv. Ingen bitterfisser her!"

Så vil du ikke være så venlig at holde os ude af den der gættekonkurrence?

/Cathrine

Anonym sagde ...

Ja for det er jo rigtigt at det ikke er jer, når i selv skriver det.

Der er jo ingen der lyver på nettet.

/Sif

Bethany sagde ...

Sif: Til gengæld er I så fucked up hjernelamme, at I er villige til at tro på hvad som helst, for at få lidt drama i jeres sølle lorteliv.

Lemminger! Men lad mig lige minde jer om: I ved ikke en skid, og uanset hvor meget I påstår at vide det, så gør det det ikke sandt.

Jubelidioter.

Og ja, selvfølgelig er jeg da Ditte Okman!! Og bruger naturligvis hver aften på at sidde og tale med mig selv over mine to facebookprofiler. I er eddermaneme syge i roen.

Anonym sagde ...

Ja sgu da - det er det, du gør Ditte Okman - lidt syg i roen er man vel altid ikke bitterfissen - eller måske ikke roen men der omkring ;-)))


Janne

Anonym sagde ...

Hvad er mest afvigende adfærd?

At lave en blog, hvor man manisk og uhæmmet sviner navngivne personer til og jorder dem, der er mindre end en selv? Eller at tale med sig selv over to Facebookprofiler?

Anonym sagde ...

Det er bloggerne Anna BK og Fairy Unleashed. De er veninder og deres stil skinner tydeligt igennem! Rigtige gimper! De er i hvert falde mere end en om det.

Anonym sagde ...

Troede faktisk at det du talte med dig selv var det intellektuelle niveau. Men det forstår du åbentbart ikke en gang.så nej du er nok ikke Ditte - men derimod en kæmpe brunnæse æv da for fanden Æv Janne

Send en kommentar