1. sep. 2011

Som du sikkert har glemt II

Tjaeh så kom valget til Folketinget som forudsagt af min kontakt midt i september.

Utroligt at vi stadig bruger et "papir og blyant"-system i 2011, digitaliseringens tidsalder.

Måske er det fordi NemID er så ustabilt at magthaverne har valgt at bibeholde det gamle system?

Det ville ellers være så nemt, plus at vi slap for tre ugers valgkamp med lidt held, for mange ville nok stemme inden for de første to til tre dage, en af fordelene ved digitaliseringen er jo at selve perioden, man kan stemme i kunne forlænges, i stedet for 12 timers åbningstid på den lokale folker, ville man kunne stemme når det passede en selv.

Partierne er godt igang og deres disciple prædiker over for os andre sagesløse inde på internettet (jeg elsker det udtryk) Dagligt belemres man (jeg) mest af højreorienterede bekendte på Facebook, der absolut mener at de kan overbevise mig om at stemme på deres kandidater via Facebook.

Måden de gør det på, er den samme som politikerne benytter, svin de andre til.

Jeg magter det ikke marrrrnd! (for nu at citere).

Har du bestemt dig for, hvad du vil stemme?

4 kommentarer:

LS sagde ...

Jeg stemmer selvfølgelig på Helle, for hun er pæn og sød, og så har hun virkelig flotte sko. What´s not to like.

Uden Relevans sagde ...

Jeg er enig, har dog også et svagt spot for Johanne fra liste Ø.

KirstenK sagde ...

Jeg er kommet pænt i tvivl på det sidste...men jeg ved i hvert fald hvad jeg ikke vil stemme...

imangelafbedre sagde ...

Trods stor politisk interesse har jeg endnu ikke besluttet mig endnu (Ved dog godt, at jeg gerne vil have en ny statsminister :-))

Der er faktisk ikke et parti, der tiltaler mig særlig meget - jeg synes faktisk, at de fleste politikere er ret smagløse og populistiske.

Jeg kan rigtig godt lide Johanne fra Ø. Hvis jeg boede i KBH ville jeg nok stemme personligt på hende. Hun virker utrolig dygtig og sympatisk.

Jeg browser blandt 2-3 partier og personer lige for tiden. Jeg har jo også 13 mere dage at beslutte mig i!

Send en kommentar