4. sep. 2011

Four days in Florence



Så er det 100 dage siden, jeg sidst var til undervisning...

Nervøsiteten melder sig, samtidig med spændingen - det er vel kun naturligt?

In other news, jeg har set Dirch, i biografen altså. Den får 4 ud af fem Puk Elgård i havnen (gid hun var blevet der).

In other other news, jeg har skippet mit røvsyge studiejob, så jeg er i markedet efter et nyt.

Jeg er 5% færdig med en artikel til en publikation, mon jeg ever når videre??

Det der valg ikk? Jeg er træt af det, gider ikke høre mere om det.

Titlen? Det er fra en plade, jeg købte i dag med The Poets.

TTFN (Ta Ta For Now).

3 kommentarer:

fasterfis sagde ...

hurra for skodning af skodjob!

Dirch, en film jeg ikke tror jeg skal se.

Studiestart, det bliver alletiders, og skal du ikke være rusvejleder for pottemagerskolens nye mudderfisser( Ehm, det kaldte vi dem fra Keramik på designskolen, Vi var modefisser. Ehm, det var meget internt og meget sjovt)

Uden Relevans sagde ...

Hehehe nu kan folk google mig på ordet mudderfisser, tak for det Pille.

fasterfis sagde ...

hahahaha, jamen sorry. Men seriøst, nu er jeg lidt spændt på om der er nogle der overhovedet kender det ord??? vi får at se, og jeg håber du husker at fortælle mig det!

Send en kommentar