27. sep. 2011

Depeche Mode

Vi kan lige så godt få det frem af mørkets dunkle afkroge.

Store cardiganer og slør! slør slør slør i alle farver, store herlige slør. Men køb dem ikke hos hende kosten i Nordsjælland Charlotte Sparre, for hun underbetaler sine små pakkepiger (har jeg hørt).

Åh ja og lange støvler, de var der sidste sæson og de tager en mere, sæt igang.


Mit eget forhold til mode.


Jeg er vild med Burberry, specielt deres London Collection.

Efter at jeg stoppede på Marmeladefabrikken II har jeg dog ikke købt andet end et bælte, for Burberry koster det hvide ud af øjnene.

Jeg går efter en mix and match stil, jeg har meget sort tøj, der går fint med mine to Burberryfrakker (eller fire da jeg har købt to brugte på Ebay). Så det meste af mit kluns passer sammen.

Når mit elskede Liverpoolholdspiller, går jeg gerne i spilletrøjen, totalt uden sans for mode eller andet, jeg tror naivt at det gør en forskel for holdet. (HA!).

Men derhjemme...der tåger jeg rundt i mine graviditetsslacks....eh..... nattøj?.... eh...

Nej seriøst, jeg har et par slap af bukser, men jeg ville ikke ses død i dem :)

Har du også søndagstøj ingen andre må se?

1 kommentarer:

fasterfis sagde ...

Næh.. jeg har ingen joggingbukser. ..men jeg har pyjamas bukser, som jeg godt kan finde på at gå ned i døgnnetteren i, men den ligger jo også lige nede ad gaden..!
Burberry laver også mange lækre ting, hvis man bare sortere de kopier fra som forpester mit åsyn herude i ghettoAmager.

Kvalitet er bare så lækkert fra tid til anden!

Send en kommentar