google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Rejsende Onkel Mac II – Uden Relevans

14. jul. 2011

Rejsende Onkel Mac II

Åh lad mig lave en kort sarkastisk post om hvor forfærdelige alle andre folkefærd end dansken er. De bor i huler og slås hele dagen, for nu at citere.

Det der chokerede mig allermest var i Athen hvor løsningen på at en vej er ensrettet er: At køre på fortovet imod ensretningen, så kommer man hurtigt frem og risikerer ikke kollision med anden trafik end sure fodgængere.

Det der gjorde mig allermest glad langt ind i sjælen var: At glemme hvilken dag det er så de indsatte må skrive det i elevatorerne.

Krydstogter er en stor centrifuge, der er beregnet på at hive dine penge op af lommerne. Fire timers bustur i Athen (From the comfort of your coach watch the highlights) 329 US$

Til gengæld så man så ikke det her.
Eller måske det her.

Der var masser af dejlig gratis mad, masser af sol, masser af venlighed og det var den mest afslappende ferie i mit liv. Jeg glemte alt om at mine to 12 makkere nu vil skrive alene sammen (angst! kan jeg få 12 alene??????) Glemte alt om vandskade 1½ meter vand i cykelkælderen (farvel cykel) Glemte alt om alt.

Total bliss.


Mere i morgen!

5 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Dansken er en dejlig mand!

fasterfis sagde ...

Du kan sagtens få 12 alene! Selvfølgelig! Og hvis du ikke får 12, så går det altså altsammen alligevel!


Ser ud som en god tur, det der, pool er flot! Og halløj er det rollerdisco!?

Uden Relevans sagde ...

Det er en skøjtebane! midt inde i skibet, det er sindssygt!

KirstenK sagde ...

Selvfølgelig er vi de bedste i verden...det har Lars og Pia jo indset for længst...De andre bliver i deres huler og kan slås i fred...og så kan vi også være i fred...Perfect world!
Selvfølgelig kan du få 12 alene...

TC sagde ...

Løsningen på ensrettet i kbh, er at bakke. For så vender bilen, jo den rigtige vej. Så må det være lovligt..

Send en kommentar