google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Kudos to me! – Uden Relevans

15. jun. 2010

Kudos to me!

Dag nummer to på arbejdet, nærmeste chefdude siger til mig "John du bliver sgu lige gjort ansvarlig for det her område" Her er en lamineret A4 med groundrules" Ehm jamen tak chef!

Så allerede i dag fik jeg banket den første opgave af uden at have nogen hængende over skulderen fordi man i det her firma S T O L E R på at folk kan udføre en given opgave! man har T I L L I D til at folk gør deres yderste uden overvågning eller bedrevidende indblanding af nogen art.

Det viste sig så at Tophoncho i afdelingen var involveret, han er for øvrigt den næstbedste chef jeg nogensinde har haft, totalt effing cool, sjov og skarp. Jeg er sikker på at han har mere fjas end man kan ryste en pind af, da han samtidig er pæn og veltrænet, så han var lykkelig over at opgaven blev udført så hurtigt og kompetent.

Speaking of veltrænet har jeg tabt mig ti kilo siden jeg blev arbejdsløs, det skal altså holdes! Så jeg wii fitter derudad i mens der er VMbold, så går det som en leg (thank heaven for split screen TV).

Alt i alt Win med Win på!

Hvordan har din dag været?

13 kommentarer:

Etstykkemedlis sagde ...

Årh morfar.. jeg blir helt glad indeni af al den positivitet fra din kant:)

Min dag har været fantabulous! bestod den næste eksamen, har skønt vejr, og så er verden idag fyldt med søde glade mennesker:)

Ja og så er jeg nu HELT fri for dræbende baktusser der kvæler en indefra, så humøret er højt!!

Mig sagde ...

Lyder til at have været en ret fed dag !!! Skønt, når nu det virkerde til at blive bæææ...

Hmmm min dag... pisse travlt på arb... Har dræbt en kagebund, der skulle bruges til min søsters bryllupskage...

Så.. en hel alm dag... jubiii

Husmoder sagde ...

Hvor fedt med en sej chef. Der er ikke noget værre end det modsatte.
Min dag har været fyldt med syg baby, så jeg er heeeeelt smadret nu... Men hey, solen skinner igen:)

Det Forkromede Overblik sagde ...

Lyder godt at du har en lækker chef, men jeg troede du var til piger, Dude?

Kanondag her... Scorede en røvfuld lægter til havehuset, så jeg er sgu meget godt tilfreds.

Leoparddrengen sagde ...

Lyder da ganske cool. Måske du ender med at få rigtigt job med ordentlige kantinepriser der?

Helle sagde ...

Er du en pige indeni? Wii fit? Lækker chef?
-men fedt nok at monkeyjobbet viste sig at være ret ok.

rené sagde ...

Jeg har været ude og gå ved lufthavnen her i tjøwenhausntrup - og snakket med flinke sikkerhedsfolk, der ikke mente, at jeg skulle pille ved deres hegn (hvilket jeg ikke gjorde.. det var en lysmast), og ikke skulle gå oppe på en jordvold (hvor der ikke var skiltet, at man ikke måtte være..). Alt sammen i strålende solskin, så man slet ikke kunne lade være med at storsmile hver gang et af de der alu-monstre kravlede op i den blå himmel, på trods af at nærmest kan fornemme lugten af død i deres udstødning.

Herlig dag! (.. også selvom sporskiftet inde ved hovedbanen gik i stykker lige før mit tog kom ind, så vi brugte det meste af en time på at køre frem og tilbage mellem KH og Kalvebod for at komme over i et spor der virkede - selv DET kunne ikke ødelægge min dag).
Kudos til vægttab :)

Etstykkemedlis sagde ...

:D en pige indeni? Det passer jo også meget godt med de der tøjtips du har det med at smide en gang imellem morfar;)

*klik*

Linda sagde ...

Det lyder da helt fantastisk. Smider lige en highfive i din retning *klask*.

Og min dag har været dejlig, tak fordi du spørger:)

Zette sagde ...

Bortset fra lungebetændelse, feber, snot i stride strømme (hvornår kan jeg trille en fast bussemand igen?), bestilte taxaer der aldrig kom, en kat der åd en mus og en der lagde en snegl i min seng, appetitløshed og hæshed, så fin. Tak fordi du spurgte.

Uden Relevans sagde ...

LMP: Tillykke!!! og tilykke!

JM: cool!

Hmdr: Jup solen skinner god bedring til junior.

DFO: Det er jeg også eksklusively, jeg tror dog at chefen er en scorekarl:)

Helle: Ja jeg er en tøs indeni wanna join?

Rene: lyder som en fin dag og tak!

LMP: Ja!

Lindag *KLASK* selv selv tak.

Ztt: God bedring :)

spunky sagde ...

thumbs UP! ;-)

Anonym sagde ...

Awesome dag her!

Sidder midt i analysen med specialet, men har styr på det, fik snakket i telefon med en gammel ven jeg ser for lidt til, fik sendt en mail til en nyere ven jeg snakker for lidt med, fik styr på SU-rettelser, fik et gennembrud med et indlæg der har ligget stille længe, og skal nu ind og hilse på min dyne og den bog jeg har gang i... Og så fik jeg købt mere rugbrød.

;)

Send en kommentar