google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Gnub den! gnub den! – Uden Relevans

8. jun. 2010

Gnub den! gnub den!

Man siger jo at alting er "in the eye of the beholder" altså at vi ser forskelligt på tingene, vi opfatter ting ud fra vore egne værdier og begreber, det er med til at definere os som mennesker, det der gør os individuelle, det er også heraf uenigheder kan opstå.

Er Badeferieminister Lene Espersen offer for en venstredrejet presse, eller er hun bare en inkompetent dame på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt for eksempel.

Tag et kig på denne video, stop den efter fire sekunder og fortæl i kommentarfeltet hvad du ser, før du lader den køre videre.

På den måde kan vi så se hvad du er for en.



Tak til den anonyme indsender fra www.copenhagenDaily.dk
Download:
FLVMP43GP

10 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Nu har jeg før set et foto, der bruger den samme "illusion", så jeg tænkte nok det var et øje (og det var da også en usandsynligt stor finger ellers). Men var da godt klar over hvad jeg skulle se ;)

Etstykkemedlis sagde ...

Tja jeg havde ik set den før.. og det kommer vel ik bag på dig hvad min første tanke var?

Men da fingeren kom rigtig ind i billedet ku jeg godt se der var noget forkert med proportionerne:)

Men ja ja jeg er en skumler

Madame sagde ...

Du har en rigtig god pointe - alting kan ses fra flere vinkler :-)

Det Forkromede Overblik sagde ...

Indrømmet... Jeg tænkte slet ikke på Lene E;-D

Uffe R. B. Andersen sagde ...

@DFO: Det var et sgu' grimt billede du lige fremmanede der!! ;-)

Anonym sagde ...

Griner, min første tanker var ...
Jeps!

kyllyan sagde ...

...haha =)
Guilty as charged.

Prophecy sagde ...

hm.....

Uden Relevans sagde ...

Jeg tænkte: Fisse på youtube? Det må være fake...det er et øje! :o)

kyllyan sagde ...

ja selvfoelgelig.
Hvad troede du *vi* troede ?
*blushing smiley*

Send en kommentar