google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Evige sandheder Part III – Uden Relevans

1. jun. 2010

Evige sandheder Part III

Igen med bidrag fra jer mine gode, kloge trofaste læsere. Det er sgu en meget god nødudgang (nej jeg mener ikke egernrøv) at have i baghånden sådan en fast feature her.

Dagens guldkorn kommer fra Lupo og DFO, så jeg har kun skulle finde på tre selv, det er jo luksus!

Lad os fyre den af så i kan blive klogere.

11) Nedlæg jordvarme - anlæg have.
Aldrig omvendt (Tak Lupo).

12) Hvis noget virker for billigt, er det det sikkert! DFO tilføjer (jeg har kasseret mere end ti hårtrimmere, flere end fem blendere, et hav af billige knive og tonsvis af møbler og tøj... Havde man bare brugt de penge på få, men kvalitetsrigtige produkter, havde man nok sparet en del!)

13) Hjem-Is bilen kommer KUN når det pisregner/sner/hagler som var det dommedag (nu).

14) Jo højere musik en teenager hører i den offentlige transport jo færre hjerneceller har han/hun og chancen for at få en på lampen, når man beder dem om at skrue ned stiger tilsvarende med volumen.

15) Jo længere et såkaldt Rock´n´Rollband har eksisteret jo dyrere er deres billetpriser, det er som om disse dinosaurer aldrig kan få penge nok, selv om de allerede nu har flere penge end de kan nå at bruge om de så hver dag fyldte deres swimmingpools med coke og ludere. (Ja U2 jeg kigger på jer i fede køtere).

8 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Troede ikke du ville gå til U2 koncert, om du så blev betalt for det?

Uden Relevans sagde ...

Leo: Jo hvis de betalte mig for det. Ellers ikke.

Anonym sagde ...

Smiler ...

Funny - jeg giver alt, jeg har ... Prisen er ligegyldig, når man kommer gratis ind!

Anonym sagde ...

Ellers kan du sikkert få din ven - Kapster, til at sponsorere en billet eller to ...
Han har vist forbindelserne i orden!

Anonym sagde ...

Øhh ... ved ikke liiiige hvad der gik galt der!

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Til musik du gider hører ... altså

Send en kommentar