google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Det er sgu en ommer Johnni! – Uden Relevans

17. jun. 2010

Det er sgu en ommer Johnni!

Dette bliver på tværs af alle regler og normer et tofoldigt internetweblogindlæg, mest fordi jeg ikke gider lave to forskellige og poste dem på forskellige tidspunkter, eller måske skulle jeg netop det, da det ene nærmest fortjener sit eget spotlight da det er infotainment af høj høj klasse en tidløs klassiker, en lysende fixstjerne af brilliant genialitet i al beskedenhed.

Så lad os straks komme videre til det der skulle have været første halvdel.

Ved at se nyhederne kan man konstatere at i Aarhus (ja jeg hader det også) i Århus (thats better) er der eksplumderet en bombe a la julekalenderens udødelige Karolines komfur, "offeret" er et tidligere medlem af motorcykelklubben Hells Angels der uheldigvis afsoner 13 års fængsel for omfattende handel med narkotika, gad vide hvad den etnografiske fordeling af kriminelle egentlig er i den motorcykelklub, gad vide om den er marginalt højere end hos resten af befolkningen?

Anyway det sagde boom boom da bomben sprang, fem biler er kvæstet, ham den skulle have ramt er uskadt, igen må man undre sig om de INTET lærer i bombeskolen? Jeg kan kraftigt anbefale at bombemanden tager fagene "timing" og "ladning" om!

Alle ved sgu da at er man lidt off med timingen, skal man bare have mere sprængstof og skarpe metaldele i sin bombe så kan det kompensere at man er lidt "triggerhappy".

For øvrigt syns jeg også det er synd for den stakkels hval, der sker så lidt i Jylland at der nu er ti kilometers kø på vejene hen til stedet hvor kræet ligger og dør...

Den lader vi lige stå et øjeblik.

5 kommentarer:

fan'atic sagde ...

det sidste må dog siges at være neglet fra (alt om) maries blog, hvaba.

Uden Relevans sagde ...

Nej det er det ikke, Marie og jeg tænker bare meget ens. :o)

Ninapb sagde ...

Tak for nyhedsupdate. Så er det jo helt overflødigt med netaviser og tv-nyheder, bare man følger med her. (var kommet til at melde mig ud af verden, åbenbart)
Hvordan bli'r vejret i weekenden i det østjyske? ;-)

Det Forkromede Overblik sagde ...

Gisp! Så var det måske helt forkert at flytte til Horsens? :-D

Tænk hvis jeg havde boet i Vejle med havudsigt, så havde jeg kunnet slippe for at starte automobilet for at se hvalen implodere...

Naaah, jeg er på linje med dig i rockerkrigen. Lad dem da slås, bare ikke her! Kan de ikke få en ø, hvor man kunne lave noget reality-TV ala Robinson/Paradise(Hell)/truckervenner/de unge mødre, og lade dem kæmpe til sidste mand?

Kåre Sand, læser du med?

Uden Relevans sagde ...

Ninapb selv tak og nu skrider hvalen.

DFo: way ahead of you, jeg har et koncept der er en blanding af labyrint og cirkus med bigbrother islæt.

Selvfølgelig læser Kåre Sand da med.

Send en kommentar