google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 google.com, pub-0755926872671636, DIRECT, f08c47fec0942fa0 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-0755926872671636", enable_page_level_ads: true }); Døden i kiosken – Uden Relevans

22. jun. 2010

Døden i kiosken

Det kunne ellers være titlen på en fed film, selvfølgelig med Zlatko Buric i hovedrollen som kioskmanden, Ulf Pilgaard som den halvliderlige kunde i trenchcoaten og Line Kruse ( i ved hende med munden) som skolepige komplet med uniform og jevataske på ryggen, tilsæt selv Henrik Bruun der myrdes med en skovl en flok statister og the scream queen herself (for dem der ikke gider google er det Jamie Lee Curtis).

Anyway i dag på mit nyt og ja faktisk somewhat forbedrede i hvert fald med hensyn til arbejdsmiljø, gode kollegaer og ordnede forhold om ikke lønmæssigt job, skete der så lidt at jeg i fire stive timer kunne slippe afsted med at lave absolut nada, der kom ingen og skældte ud, ingen skæve blikke fordi jeg lige driblede forbi internettet, ingen "hawkeyed" chef til at kontrollere en.

Det var lidt dødssygt til sidst, deraf titlen døden i kiosken. :)

Hvad med dig laver du også nogengange ingenting på jobbet?


3 kommentarer:

Etstykkemedlis sagde ...

nu er jeg jo studerende.. så jeg laver åltins ingenting;)

Det Forkromede Overblik sagde ...

as long as the pretend to pay me - I pretend to work!
Mener det er W.C. Fields der har sagt det...

rené sagde ...

Altid aldrig, og min chef ved det endda :)

Send en kommentar