21. apr. 2010

Når en god ting bliver for meget.

Min tidligere kone Camilla, havde en tatovering på skulderen, tror faktisk at hun stadig har den, det var hendes initialer skrevet med en fin formskrift "CAT", derfor blev hun kaldt kat/cat af alle (begge) mine venner (betalte bekendte).

Mange af de unge jenter der render rundt og folder sig ud i diverse publikationer, på tvmodtageren og reklamer er også udsmykket med tatoveringer, hvoraf den mest platte nogensinde må være den der playboybunny på røvballen som mange sporter. Jeg mener, den kan du få når du har været i playboy og ikke før! mkay?

For noget tid siden var det meget på mode blandt hunnerne at have en tatovering omkring navlen, siden blev det amagergeviret, og i dagens Danmark skal det helst være stjerner op og ned af lænden, små hjerter over fissen (der hvor der engang groede hår) eller andet småtteri i store mængder.

Folk der har tatoveringer siger at man kan ikke nøjes med en, jeg synes måske det er ved at tage lidt overhånd når man ser vedhængte dame.


Hvad synes du?

19 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Synes nok især den der blålige tatovering på benene er at gå for langt!

Uden Relevans sagde ...

Hehehe

Alt + Enter sagde ...

Det er godt nok ærgeligt at sådan en køn pige skal spolere sit udseende med den slags pynt

Ibs sagde ...

Med undtagelse af plasticpatter og leopardpletterne, synes jeg faktisk, hun ser helt fin ud.

Leoparddrengen sagde ...

Hvad er der nu galt med leopardpletter?!

(Men okay - hvis de der skal være leopardpletter, og det har du vist ret i - så er de ikke synderligt pæne. Jeg opfatter hende ihvertfald ikke lige som artsfælle.)

Jule Mig sagde ...

Tjaaa hvis jeg havde en krop som hendes, var jeg tatoveret... En del...

Har en ide med noget pigtråd... Men,,, jeg får sgu aldrig rygrad til at få kroppen i den stand igen... så

Men ,, jo jeg kan godt lide det hun har fået lavet, dog minus hendes ansigt og plastik nutteesne...

Kath sagde ...

Jeg har tænkt meget over, om sådan en lillebitte tatovering vokser sammen med resten af kroppen... Gyser lidt ved tanken om den der lille bitte bunny der pludselig er på størrelse med en mellemstor påskehare, hvis damens popo vokser.
Ved du det?
Ellers er hun da meget nydelig på sådan en farvestrålende måde.

Uden Relevans sagde ...

Jeg tror altså at photoshopperne har hevet lidt i hendes talje også. sårn indad.

Ibs sagde ...

NARJ - man ændrer da ik bare sårn på bedler, gør man!?!?!?

Mette Bertelsen sagde ...

Er det mon fordi attributterne har kostet så meget, at de får lov til at være hellige, fredede for tattoos?

Leoparddrengen sagde ...

Mette.... tænk dig om - hvad tror du der vil ske, hvis der bliver stukket en nål i dem?

Jule Mig sagde ...

Nej, Mette... Det er da fordi hun er bange for at de skal punktere...

KirstenK sagde ...

For lidt og for meget...Det er åbenbart svært lige at finde den balance hvor det hverken er for lidteller for meget. Hende her er lidt for megt tatoveret efter min smag, men en lille tatoo kan da se vældig fin ud...

BrainOnFire sagde ...

Synes konsekvent at tatoveringer ikke er til pigebørn!

BrainOnFire sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Klidmoster sagde ...

Well, nu har jeg jo selv hele 2 t-o tatoveringer. Men hende der, hun er for malet!

Uden Relevans sagde ...

Specielt hænderne synes jeg man skal lade være. Hænder er smukke som de er.

Klidmoster sagde ...

Wuhu, så klarer jeg frisag - min den ene er på håndleddet. Et 'H' for højre, jeg har nemlig slået hovedet og kan ikke kende forskel. Det er sandt!

Uden Relevans sagde ...

Kmoster hahaha uh så mange grumme kommentarer dukker op her :D

Send en kommentar